آیکون کاربردی جدید به اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام به تازگی در نسخه جدید خود با افزودن قابلیت مشاهده تعداد دفعات بازدید از ویدئو، این نرم افزار را بیش از پیش به فیس بوک شبیه ساخته است.

به گزارش کلیک، نرم افزار اینستاگرام با 400 میلیون کاربر در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای فضای مجازی به شمار می رود. این نرم افزار که به تازگی با افزودن قابلیت استفاده از دو حساب کاربری در میان مخاطبین با استقبال بی نظیری مواجه شده ، در آخرین نسخه از بروزرسانی، قابلیت مشاهده تعداد دفعات بازدید از ویدئو را به این نرم افزار اضافه کرده است. پیش از این فیس بوک نیز از این قابلیت بهره برده است.

به گفته مدیران این شرکت، این قابلیت جدید این امکان را برای مخاطبین به وجود آورده تا با به اشتراک گذاشتن ویدئو و مشاهده تعداد دفعات بازدید، میزان ارتباط مخاطب با موضوع به اشتراک گذاشته شده را دریابند. از زمان راه اندازی این ویژگی جدید میزان بازدید از ویدئو ها و کلیپ های تصویری  40 درصد افزایش داشته است. آیکون جدید “تعداد مشاهده” در زیر ویدئو به اشتراک گذاشته شده در کنار آیکون لایک قابل مشاهده است.

feed-unit_1___1_.0

افزودن آیکون “تعداد مشاهده” در اینستاگرام هیچ گونه اختلالی در روند روزمره استفاده کاربران در این فضا ایجاد نخواهد کرد، چرا که کارشناسان این شرکت بر این باورند که این ویژگی جدید تنها برای دریافت میزان ارتباط مخاطب با موضوعات به اشتراک گذاشته شده است. این طرح به صورت آزمایشی بر روی چند حساب کاربری فعال شده که انتظار می رود تا چند هفته آتی به طور علنی عموم کاربران از آن استفاده کنند.

منبع: theverge

یک دیدگاه