فیسبوک بخش تبلیغات را به پیام رسان خود اضافه می کند

|
۰ دیدگاه
facebook

فیسبوک قصد دارد با درج تبلیغات در پیام رسان خود، از طریق این راه هم درآمد کسب کند.
به گزارش کلیک، این شبکه اجتماعی قصد دارد تبلیغات درون پلتفرم پیام رسان خود را آغاز کند. قرار است نمایش تبلیغات طی دو ماه آتی آغاز می شود، زیرا هنوز جزئیات این تبلیغات مشخص نشده است.
گزارش ها حاکی از این هستند که این تبلیغات با تبلیغاتی که قبلا از فیسبوک دیده ایم متفاوت خواهند بود. تبلیغات درون پیام رسان فیسبوک تنها راجع به فعالیت های تجاری خواهد بود و موسسات تنها می تواند تبلیغات را به افرادی که پیش از این با آن ها از طریق مسنجر ارتباط داشته اند ارسال کنند.
علاوه بر این، بخشی از برنامه ظاهراً نوع جدیدی از URL شخصی است که موسسات می توانند آن را به اشتراک بگذارند و افراد جدید را به صفحه خود دعوت کنند. علاوه بر این که این کار ارتباط از طریق فیسبوک را برای موسسات و برندها بسیار ساده تر می کند، شاید URL ها بتوانند پیام رسان فیسبوک را به جایگزینی مناسب برای پلتفرم های قدیمی خدمات مشتری تبدیل کنند.
زمان دقیق انتشار تبلیغات نامشخص است اما طبق اخبار منتشر شده، این تبلیغات برای نیمه دوم سال 2016 برنامه ریزی شده اند. یکی از سخنگو های فیسبوک از اظهار نظر راجع به جزئیات دقیق این برنامه خودداری کرد.
اگرچه مزایای چنین تغییری برای موسسات آشکار است، اما فیسبوک می بایست با دقت فراوان این برنامه را عملی کند. مسنجر علیرغم مشکلات اولیه اش، هم اکنون حدودا دارای یک میلیارد کاربر است و به یکی از موثر ترین فعالیت های فیسبوک تبدیل شده است. اگرچه، کاربران فیسبوک هم چون کاربران بیشتر پلتفرم های رسانه های اجتماعی، نسبت به تبلیغاتی که حریم شخصی افراد را نقض می کنند، حساسیت نشان می دهند؛ بنابراین گسترش نامناسب این تبلیغات می تواند تاثیر بسیار بدی بر محبوبیت پیام رسان فیسبوک داشته باشد.

منبع: mashable.com

0 پسندیده شده
هدی زارعی.کارشناس ارشد زبان انگلیسی. علاقه مند به فناوری های پزشکی و بیولوژیکی.
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.