پرداخت خسارت مشترکین فعلی اپراتورها

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: اپراتورها موظف اند خسارت های وارد شده به مشترکین فعلی را مطابق موافقت نامه سطح خدمات (SLA) پرداخت کنند.

به گزارش کلیک، عمیدیان گفت: با توجه به نظارت های انجام شده، بعد از برگزاری نشست های متعدد تخصصی و اعمال مقررات در خصوص شرکت های مختلف، در حال حاضر تمامی اپراتورهای ارائه دهنده سرویس های فناوری اطلاعات اعم از شرکت مخابرات ایران، شرکت های انتقال داده های ندا و WiMax در شبکه خود اقدام به مبادله موافقت نامه سطح سرویس (SLA) مطابق مصوبه 177 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با کاربران خود کرده اند، تا طبق فرآینده های مرتبط اقدام به پرداخت خسارت به مشتریان کنند.

وی افزود: این زنجیره، با اجرایی شدن مصوبه 222 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات توسط شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها نهاد مادر مخابراتی کشور، تکمیل شد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: زیرساخت نیز وظیفه دارد، حداکثر 6 ماه بعد از ابلاغ مصوبه (اردیبهشت سال 95) نسبت به پیاده سازی و تکمیل سامانه های ثبت رسید خرابی اندازه گیری کیفیت و مدیریت و پایش موافقتنامه سطح خدمات و ارائه دسترسی به خدمت گیرندگان اقدام کند.

عمیدیان ضمن موظف دانستن اپراتورها به پرداخت خسارت وارده به مشترکین فعلی طبق موافقت نامه سطح خدمات (SLA) گفت: مشترکین از طریق پایگاه های اطلاع رسانی اپراتور خود و ارتباط با بخش پشتیبانی مشترکین می توانند از روش های درخواست خسارت توسط اپراتور خود اطلاع پیدا کنند. سپس اقدام به ثبت درخواست خسارت از اپراتور نمایند، تا پس از گذر از مراحل قانونی بتوانند از این امکان در حد پیش بینی شده در موافقت نامه سطح سرویس خدمات استفاده کنند.





یک دیدگاه