سامسونگ سومین کمپانی با ارزش در دنیاست!

|
۰ دیدگاه
۰

سامسونگ هم اکنون از نظر ارزش مالی سومین برند دنیاست! طبق تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، غول کره‌ای یعنی سامسونگ توانسته در سال ۲۰۱۵ چیزی در حدود ۱٫۵ میلیارد دلار ارزش خود را افزایش دهد.

هدف اصلی هر کمپانی تولید محصول و نهایتا کسب درآمد است. با افزایش درآمدهای هر شرکت و پیشرفت آن میزان ارزش‌های آن شرکت نیز افزایش پیدا می‌کند. کمپانی سامسونگ از جمله شرکت‌هایی است که همواره نام آن را می‌شنویم. این کمپانی علاوه بر فعالیت در زمینه موبایل و دستگاه‌های هوشمند، به تولید تلویزیون، لوازم خانگی و …. نیز می‌پردازند و در این زمینه هم بسیار موفق عمل کرده است. اما به نظر شما هم اکنون سامسونگ از نظر ارزش مالی چندمین برند در دنیاست؟

به گزارش کلیک، سامسونگ در حال حاضر سومین کمپانی با ارزش در دنیا محسوب می‌شود. اطلاعات و گزارشات مالی این شرکت از عملکرد بسیار خوب آن در سال ۲۰۱۵ خبر می‌دهند. این موضوع در حالیست که سامسونگ در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ چندان وضعیت مناسبی نداشت، اما توانسته به شکل فوق‌العاده عالی خود را از آن وضعیت بحرانی بیرون بکشد. حال که سامسونگ سومین برند بار ارزش دنیاست، به نظر شما اولین برند ارزشمند دنیا کدام کمپانی خواهد بود؟

بنا به اطلاعات ارائه شده از سوی سایت SamMobile هم اکنون شرکت اپل با ارزش‌ترین کمپانی در سراسر دنیا محسوب می‌شود. گوگل هم توانسته جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد. پس از این دو شرکت، غول کره‌ای یعنی سامسونگ قرار دارد و جایگاه چهارم این رده بندی نیز از آن شرکت آمازون (Amazon) شده است. کمپانی‌های مایکروسافت، Verizon، AT&T، WalMart، چاینا موبایل (China Mobile) و Wells Fargo هم به ترتیب در جایگاه پنجم تا دهم رده بندی مذکور واقع شده‌اند.

به گزارش کلیک، سامسونگ توانسته در سال ۲۰۱۵ چیزی در حدود ۱٫۵ میلیارد دلار به ارزش خود بیافزاید. این شرکت کره‌ای هم اکنون ارزش مالی معادل با ۸۳٫۲ میلیارد دلار دارد. در این بین بخش عظیمی از موفقیت‌های سامسونگ وابسته به میزان استقبال و فروش محصولاتش در بازارهای داخلی کشور هندوستان است. سامسونگ در سال ۲۰۱۳ پرمخاطب‌ترین برند تولیدکننده گوشی در هندوستان شد. اما در سال ۲۰۱۴ و با گسترش فعالیت‌های شرکت‌های چینی تولیدکننده گوش، سامسونگ دیگر نتوانست عملکردی مشابه با سال ۲۰۱۳ را از خود نشان دهد. اما در سال ۲۰۱۵ مجددا غول کره‌ای با تدابیر و استراتژی‌های دقیق خود وارد عمل شد و توانست باز هم خود را به عنوان پرمخاطب‌ترین برند تولیدکننده گوشی در بین کاربران هندی معرفی نماید.

حال که در سال ۲۰۱۶ به سر می‌بریم، انتظار داریم که میزان استقبال کاربران از دو گوشی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge سامسونگ فوق‌العاده باشد. تاکنون هم همین موضوع به اثبات رسیده است. این امر می‌تواند باز هم ارزش‌های سامسونگ را افزایش دهد. جالب است بدانید که کمپانی اینتربرند (Interbrand) سامسونگ را به عنوان هفتمین کمپانی برتر دنیا در سال ۲۰۱۵ نیز انتخاب کرده است. حال که سامسونگ سومین برند با ارزش دنیا شده باید ببینیم که برای سال جاری چه برنامه‌ریزی دارد. به نظر شما آیا سامسونگ این پتانسیل را دارد تا روزی به عنوان با ارزش‌ترین کمپانی و برند دنیا شناخته شود؟

منبع: sammobile

0 پسندیده شده
امین رضائیان
امین رضائیان هستم. 25 ساله و دانشجوی ارشد رشته‌ی عمران - مهندسی زلزله، فوق‌العاده علاقمند به دنیای دستگاه‌های هوشمند به ویژه موبایل و تبلت، تقریبا 4 سالی میشه که به طور حرفه‌ای تو زمینه‌ تولید محتوا، پشتیبانی رسانه‌ای و نگارش مقالات اختصاصی حوزه‌ موبایل، تبلت و اجزای سخت افزاری تشکیل دهنده‌ این محصولات فعالیت دارم. امیدوار هستم که بتونم تجربیات خودم رو به شکل کاربردی در اختیار شما عزیزان قرار بدم.
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.