چگونگی تغییر لوگوی توییتر در طول یک دهه اخیر

پرنده موجود در لوگوی توییتر به عنوان یک پلت فرم اجتماعی و یک نهاد تکنولوژیک جا افتاده است. این اتفاق به یک باره رخ نداده است، راه موفقیت نیز همیشه به این سرعت یافت نخواهد شد. در واقع مراحل ابتدایی هر کاری با خامی و ناپختگی همراه است.

به گزارش کلیک، در مراسم جشنی که توییتر به مناسبت گذشت یک دهه از آغاز فعالیت خود برگزار کرد، نگاه محتصری به تاریخچه به وجود آمدن لوگوی خود داشته است. این پرنده به مرور زمان پاها و موهای سر خود را از دست داده، شکم آن کوچکتر شده و چشم خود را  از دست داده است.

روند تغییرات لوگوی توییتر در طول یک دهه

طراح لوگوی توییتر، سیمون آکسلی است که یک بریتانیایی مقیم آکسفورد است. وی دارای همسری ژاپنی و پدر دو فرزند پسر است، اگر به خانه او بروید تنها چیزی که می‌توانید در ارتباط او با دنیای استارت‌آپ‌ها پیدا کنید، پرنده‌هایی است که به دیوار نصب کرده است. توییتر برای طراحی لوگویش تنها ۱۵ دلار به سیمون پرداخت کرده است.

آنچه که این طراحی را دوست داشتنی کرده است پرنده آبی رنگ کوچکی است که شناسایی آن برای همگان آسان و ساده است.

 

منبع: thenextweb

 

یک دیدگاه