نخستین ماراتن تولید محتوای دیجیتال ایران

دانشگاه صنعتی شریف در اردیبهشت ماه امسال، میزبان نخستین ماراتن تولید محتوای دیجیتال ایران، با هدف فرهنگ سازی در راستای تولید محتوای دیجیتال علمی و کاربردی خواهد بود.

به گزارش کلیک، در این ماراتن، در ۲ روز و برای چالش هایی در ۶ موضوع محتوایی در فضای دیجیتال، تیم ها، ایده های خود را پیشنهاد خواهند داد.

تیم های شرکت کننده در این ماراتن، در ابتدا باید به وسیله کمیته تایید داوران تایید صلاحیت شوند. توانمندی در انجام کار گروهی، سابقه و تجربه کافی و یا ارائه ایده های برجسته معیارهای اصلی ورود به نخستین ماراتن تولید محتوای دیجیتال در ایران است.

البته تیم های دانش آموزی هم که بتوانند توانایی خود را در ایده پردازی نشان دهند، می توانند در این رقابت شرکت کنند.

دفتر توسعه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف، برگزار کننده این رقابت است؛ و در ۶ موضوع دین و فرهنگ، پزشکی و سلامت، کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان، علوم فنی و مهندسی، هنر و معماری، بانکداری پرداخت و فناوری‌ مالی چالش ‌هایی که برخی از آنها برگرفته از مسایل واقعی هستند را پیش روی تیم ‌های شرکت کننده قرار می دهد تا برای مقابله با آنها ایده‌ هایی مناسب ارائه کنند.

ایده ها می توانند در قالب فایل‌ های متنی و نشریه الکترونیکی، پرتال و وب ‌سایت، محتوای نرم ‌افزارهای تلفن همراه، پویا نمایی، عکس، فیلم و صوت تلفن همراه، نرم‌ افزارهای چند رسانه‌ ای، فایل ‌های متنی و عکس، ایده‌ پردازی و سناریوی بازی‌ های رایانه ‌ای، بصری ‌سازی داده‌ ها و کاربری  ui/ux ارائه شوند.

به تیم های برتر سه ماه فرصت داده می شود تا ایده های خود را به محصول کاربردی تبدیل کنند و برنده جوایز ویژه نخستین ماراتن تولید محتوای دیجیتال ایران باشند.

منبع:isna
 

یک دیدگاه