تغییر معیارهای امتیازدهی گوگل در رتبه بندی سایت ها

|
۰ دیدگاه
how-to-use-google-analytics

Google Analytics در حال جایگزینی گزارشات بهینه‌سازی موتور جستجو با گزارش کنسول جستجو است و معیارهای رفتاری و تبدیلی را به آن اضافه می‌کند.

به گزارش کلیک، گوگل اعلام کرد آن‌ها معیارهای جستجوی گوگل را با گزارشات تحلیل گوگل ادغام کرده‌اند. در زیر تب Acquisition اکنون می‌توانید بخشی با نام “Search Console” مشاهده کنید و این گزینه با تب “Search Engine Optimization” جایگزین شده است.

تب کنسول جستجوی جدید داده‌ها را از هردو منبع، مانند کنسول جستجو و تحلیل گوگل با یکدیگر ترکیب می‌کند. گوگل مالکیت، رفتار و تبدیل متریک را برای جستجوهای ارگانیک شما را مستقیما در گزارشات به شما نشان می‌دهد. پیش از این، گوگل تنها داده‌های کسب شده را در گزارشات بهینه‌سازی موتورهای قدیمی جستجو نشان می‌داد.

بخش کنسول جستجو چهار قسمت دارد: صفحات ورود، کشورها، دستگاه‌ها و جستجوها. سه بخش اول به شما تجربه تغییر را می‌دهند در حالی‌که گزارشات جستجو تنها معیارهای کسب شده را مانند گزارشات قدیمی نشان می‌دهد.

در اینجا معیارهایی که یک فرد در صفحات فرود، کشورها و دستگاه‌ها کسب می‌کند را خواهید دید:

ga-sc-800x209

هرکدام از این گزارشات جدید نشان می‌دهند ترافیک جستجوهای سازمانی شما هنگام اندازه‌گیری هرکدام از این ابعاد چگونه عمل می‌کند. همان‌طور که یک داده وارد مرحله صفحه ورود می‌شود، صفحات ورود، کشورها و دستگاه‌ها هردو کنسول جستجو و داده‌های تحلیل گوگل را نشان خواهند داد در حالی‌که گزارشات جستجو تنها داده‌های کنسول جستجو برای جستجوهای منفرد را نشان می‌دهند. همان جستجو در در تحلیل گوگل نیز نمایش داده می‌شود.

این ویژگی هفته آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، پس Google Analytics را چک کنید.

به‌یاد داشته باشید یک تاخیر استاندارد سه روزه در تحلیل گوگل وجود دارد که شما در کنسول جستجوی گوگل آن را خواهید دید.

منبع: searchengineland

0 پسندیده شده
مهرنوش چمنی
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.