مشکلات تمام نشدنی IOS 9.3.2 همچنان ادامه دارد

|
۰ دیدگاه
apple-ios-9-3-2

اپل به تازگی نسخه ۹٫۳٫۲ IOS را منتشر کرده است که برای کاربران مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

به گزارش کلیک، بعضی از کاربران بریک شدن گوشی را گزارش می‌کنند؛ برخی دیگر از مشکلات مربوط به بلوتوث شاکی هستند و عده‌ای دیگر نیز از کاهش عمر باتری و هنگ کردن گاه و بیگاه گوشی به ستوه آمده‌اند. اپل در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود که از ۱۳ آپریل تا ۱۷ آپریل برگزار خواهد شد، برای اولین بار IOS 10، نسخه ۳ سیستم عامل ساعت اپل، نسخه ۱۰ سیستم عامل تلویزیون اپل و نسخه ۱۰٫۱۲ سیستم عامل مک OS X را برای اولین بار معرفی خواهد کرد.

طبق گزارشات منتشر شده هدف بعدی اپل در مورد سیستم عامل کامپیوترهای خود، حذف نام “OS X” از این سیستم عامل و انتخابی نامی مشابه با دیگر سیستم عامل‌های شرکت است که شامل IOS (سیستم عامل آیفون، آیپد و تبلت‌) و سیستم عامل ساعت‌ها و تلویزیون‌های اپل می‌شود.

به تازگی تصاویری از نسخه ۱۰٫۱۲ سیستم عامل‌ مک OSX و نسخه ۱۰ مک OS منتشر شده است که تاکید می‌کند اپل همچنان روند خود برای به کار گیری ویژگی‌های IOS برای مک را ادامه می‌دهد. یکی از این ویژگی‌ها، دستیار هوشمند Siri است که از IOS به مک راه پیدا می‌کند.

اپل به تازگی نسخه ۹٫۳٫۲ IOS را راه اندازی کرده است که احتمالا آخرین آپدیت IOS 9 است. طبق گزارشات شنیده شده این نسخه از IOS 9 دارای مشکلات عدیده‌ای است.

طبق گزارش MacRumers، آخرین پرچم دار اپل یعنی iPad Pro 9.7 اینچی جزء دستگاه‌هایی است که با بیشترین مشکل مواجه شده‌ است. اعضای انجمن سایت گزارش کرده‌اند که این نسخه از IOS باعث وجود مشکلاتی از جمله قفل کردن، هنگ کردن و مشکلات تصادفی در هنگام راه اندازی گوشی، شده است.

یکی از کابران در انجمن نوشته است “به تازگی در هنگام راه اندازی گوشی گاه و بیگاه با مشکلاتی مواجه می‌شوم. Ipad Pro 9.7 اینچی من امروز برای اولین بار در هنگام روشن شدن قفل کرد. به نظر می‌رسد بیشترین مشکل زمانی رخ می‌دهد که از ایمیل خود به مرورگر سافاری می‌روم و برای رفع این مشکل باید دکمه خاموش و روشن گوشی را چند ثانیه نگه دارم”.

در ضمن کابران دیگر اپل گزارش کرده‌اند که این نسخه دستگاه‌های آن‌ها را بریک کرده است. یکی از کاربران گزارش کرده است که گوشی او بریک شده است؛ نه   restore می‌شود و نه آپدیت می‌شود و نه مشکل آن از طریق iTune برطرف می‌شود؛ دقیقا مثل یک آجر!

اگر شما هم با چنین مشکلاتی و یا با باگ‌های دیگری مواجه شده‌اید، لازم است بدانید که احتمالا اپل قصد دارد برای برطرف کردن این مشکلات آپدیت جدیدی را منتشر کند. قبل از ارائه این نسخه از IOS چنین مشکلاتی مشاهده نشده بود.

اپل از وجود این مشکلات خبر دارد و بیانیه‌ای منتشر کرد که رنه ریچی، وبلاگ نویس کانادایی و یکی از اعضای سایت imore (سایتی که اخبار جدید مربوط به محصولات اپل را منتشر می‌کند)، آن را در توییتر به اشتراک گذاشت. متن بیانیه به این شرح است: “ما در حال بررسی چند گزارش هستیم که به واحدهای آیپد ارسال شده‌اند و وجود مشکلاتی را در هنگام آپدیت شدن نرم افزار ارائه می‌دهند. کسانی که قادر نیستند از طریق iTune مشکلات گوشی خود را حل کنند و آن را restore کنند، می‌توانند با واحد پشتیبانی اپل تماس بگیرند”.

در ضمن وقتی به بخش پشتیبانی سایت اپل مراجعه می‌کنیم با انبوهی از گزارشات کاربران مبنی بر وجود مشکل در دستگاه‌های اپل از زمان به روز رسانی به نسخه ۹٫۳٫۲ مواجه می‌شویم. یکی از صاحبان گوشی آیفون ۵S گزارش کرده است زمانی که سیستم عامل گوشی خود را با این نسخه آپدیت کرده است، تمام آلبوم‌های موسیقی در مجموعه موسیقی گوشی او پاک شده است.

عده‌ای دیگر از کاربران گزارش کرده‌اند از زمانی که از این نسخه استفاده کرده‌اند، بلوتوث گوشی آن‌ها نیز مشکل پیدا کرده است. مثلا یکی از کاربران گفته است هنگام استفاده از هدفون‌های بلوتوثی صدا کم و زیاد می‌شود و یا کاربر دیگری گزارش کرده است سیستم اتصال بلوتوث خودروی هیوندای او دچار مشکل شده است.

عده‌ای دیگر گفته‌اند که بخشی موسیقی دیگر با iTune سینک نیست و عده‌ای نیز گفته‌اند با استفاده از این نسخه عمر باتری کاهش یافته است.

اگر چه اپل به طور رسمی اعلام نکرده است که قصد دارد برای رفع این مشکلات آپدیت جدیدی را ارائه دهد؛ اما می‌توان گفت که این نسخه به زودی ارائه خواهد شد.

منبع: techtimes

0 پسندیده شده
احمدرضا فرهبد
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.