توتولینک رسما وارد ایران شد

|
۰ دیدگاه
totolinkclick

در سمیناری که در هتل اسپیناس، با حضور مدیران شرکت توتولینک و شرکت گرین  به همراه برخی از اصحاب رسانه و نمایندگان فروش برگزار گردید، ورود رسمی برند TOTO Link که پرفروش‌ترین سازنده محصولات شبکه در کشور کره‌جنوبی است، به ایران اعلام شد.

به گزارش کلیک، در ابتدای این مراسم، محمد حسن یزدی، مدیرعامل شرکت گرین بر روی صحنه آمد و گفت: سال ۷۸ که آغاز کار من با شرکت گرین بود، تبدیل به یک قرارداد فروش انحصاری شد که مسئولیت آن با بنده بود. در آغاز کار با توجه به تجربه‌ای که داشتیم، در سه ماهه نخست اتفاق بسیار خوبی افتاد و ۳ قرارداد بزرگ با داده پردازی و ایزی ایران بسته شد که باعث تحول در کار ما شد.

در ادامه شیرخان، مدیر خدمات پس از فروش  توتو لینک بر روی صحنه آمد و گفت: بحث خدمات پس از فروش و گارانتی یکی از بحث‌های اصلی و مهم شرکت ما بوده است. طبق سابقه بیش از ۲۰ ساله، ما در سال ۹۱ با توجه به آن و تجربه‌ای که داشتیم، تحولی بزرگ انجام دادیم و گارانتی گرین را کمی پررنگ‌تر و بیشتر در بازار عرضه کردیم و توانستیم در زمینه‌های مختلف این خدمات را ارایه دهیم. گارانتی گرین چند ارزش محوری و اولویت اصلی دارد. اولین اولویت ما، لبخند مشتری است. ما همیشه به دنبال این هستیم که علاوه بر رضایت مشتریان، لبخند را نیز بر لبان آن‌ها بنشانیم. برای ما سرعت خدمات‌مان بسیار مهم است و تمام کارهای‌مان را بر همین اساس ارایه می‌دهیم. کیفیت خدمات‌مان بسیار بالاست و از آن نمی توانیم کوتاه بیاییم. خدمات‌مان به صورت سراسری انجام می‌گیرد و در این ارتباط نوآوری‌هایی را نیز ارایه می‌دهیم.

دیوید، مدیر منطقه‌ای توتولینک  در خلال این مراسم گفت: کمپانی مادر توتولینک که Zioncom نام دارد، در سال ۱۹۹۸ کار خودش را شروع کرد. در سال ۲۰۰۱، ipTIME عرضه شد و در ۲۰۱۱ توتولینک به‌وجود آمد. برند توتولینک در کشور کره به ۵۱ درصد سهم بازار رسیده و برند اول آنجاست. شعار این برند، هوشمندترین تجهیزات شبکه است. ما به این اصل باور داریم زیرا با تکنولوژی و طراحی قدرتمند شرکت کره تولید شده‌اند و ظاهر هوشمندی دارند. دلیل دومی که باور داریم هوشمندترین هستیم، به دلیل عمکرد هوشمندانه آن است. این محصولات مجموعی از چندین کاربرد هستند. دلیل بعدی، عملکرد هوشمندانه کمپانی توتولینک است که قادر است تا بنا به نیازهای هر منطقه،‌ محصولاتی را تولید کند که به درد همان جا بخورد. مثلا برای مناطق گرم، سیستم‌هایی برای دور کردن گرما وجود دارد.

تیم پشتیبانی توتولینک که شامل طراحان کره‌ای و تیم نرم‌افزاری متخصص می‌شود، یکی از نقاط قوت ماست. هر محصولی که از کارخانه بیرون می‌آید، ۲۳۵ درصد تست می‌شود! یعنی هر محصول حداقل ۲ بار بررسی می‌شود و برای بعضی این کار بیشتر از ۲ مرتبه است.

وی افزود: ایران بالاترین میزان مصرف کننده اینترنت در منطقه را دارد. کابران اینترنت در ایران از ۴۶.۸۰۰۰.۰۰۰ نفر در سال ۲۰۱۴ به ۶۱.۷۰۰.۰۰۰ نفر در سال ۲۰۱۵ رسیده است. طبق برنامه ریزی که ما از سال ۲۰۱۲ انجام دادیم، دنیا را به ۳ منطقه تقسیم کردیم و از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ بر روی آسیا تمرکز داشتیم، بین ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ تمرکز بر روی خاورمیانه بوده و از ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ بر روی آمریکا و اروپا تمرکز خواهیم کرد.

البته باید گفت آمار ارایه شده در این سمینار به هیچ عنوان مورد تایید نخواهد بود زیرا در خوشبینانه ترین حالت ایران با ضریب نفوذ ۵۵ درصدی در حدود ۴۰ میلیون نفر کاربر را در خود جای داده است. البته ممکن است این آمار مربوط به لینک های موجود در کشور باشد.

0 پسندیده شده
محمدرضا دفتری
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.