آمار میزان موفقیت سامانه غیرفعال سازی پیامک تبلیغاتی

پس از گذشت زمانی از اجرای طرح غیرفعال سازی پیامک های تبلیغاتی از طریق سامانه ۸۰۰، حالا با مشاهده آمار و ارقام ها، میزان موفقیت این سامانه سنجیده خواهد شد.

به گزارش کلیک، معاون رگولاتوری گفت: طبق آخرین آمار و پس از اطلاع ‌رسانی صورت گرفته، از سوی اپراتور اول یک میلیون و ۵۷ هزار سرویس و سه میلیون و ۳۷۲ هزار و ۷۷۶ پیامک تبلیغاتی لغو شده است.

حسین فلاح جوشقانی افزود: در اپراتور دوم نیز تعداد سرویس‌ های لغو شده ۱۰ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۴۵۵ مورد و پیامک‌ های تبلیغاتی لغو شده ۵ میلیون و ۳۹۰ هزار و ۶۱۳ مورد بوده است.

فلاح جوشقانی اضافه کرد: در اپراتور سوم هم ارسال ۳۸ هزار سرویس و ۴۸ هزار پیامک  تبلیغاتی لغو شده است.

وی در توضیح عملکرد این سیستم اظهار داشت: تاکنون اپراتورها عملکرد رضایت بخشی داشته ‌اند و با حساسیت این موضوع را دنبال و موارد اعلام شده را حذف کرده‌ اند.

وی تصریح کرد: نباید انتظار داشت تمام موارد به صفر برسد، تاکنون اپراتورها بیش از ۷۰ میلیون پیامک جهت اطلاع‌ رسانی درباره این سامانه با نام رگولاتوری ارسال کرده‌ اند.



یک دیدگاه

علی اکبر قبادی

بنده علیرغم تلاش مکرر برای حذف پیامک های تبلیغاتی شاهد موا,رد متعددی از این نوع پیامها تحت عنوان مشترک محترم شما چند ریال برنده شده اید و…و حتی در لیست spasm number هم قرار نمی گیرند بنظر میرسد خود مخابرات درامد ویژه ای از این نوع شماره ها دارد که مانع حذف پیامک های انها میشود

دیدگاه ها:

  1. علی اکبر قبادی گفت:

    بنده علیرغم تلاش مکرر برای حذف پیامک های تبلیغاتی شاهد موا,رد متعددی از این نوع پیامها تحت عنوان مشترک محترم شما چند ریال برنده شده اید و…و حتی در لیست spasm number هم قرار نمی گیرند بنظر میرسد خود مخابرات درامد ویژه ای از این نوع شماره ها دارد که مانع حذف پیامک های انها میشود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *