تمدید خودسرانه حجم اینترنت مشترکین توسط اپراتورها تخلف است

|
۰ دیدگاه
internet-of-things

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای مشترکین اینترنت به وجود آید، تمدید ناخواسته حجم اینترنت توسط اپراتورهاست.

به گزارش کلیک و به نقل ازروابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حسین فلاح جوشقانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: تمدید حجم سرویس اینترنت پرسرعت ثابت (ADSL) برای مشترکین پس پرداخت (post paid) شرکت مخابرات ایران که هزینه ترافیک اینترنت خود را در پایان دوره ماهانه و از طریق قبض تلفن ثابت پرداخت می‌کنند، فقط با درخواست مشترک امکانپذیر است.
حسین فلاح جوشقانی افزود: درخواست مشترک به صورت کتبی با مراجعه به مرکز مخابراتی و یا بصورت الکترونیکی و از طریق پنل کاربری مشترک انجام شود، شرکت های مخابرات استانی بایستی در مورد تعرفه و نحوه ارائه خدمات خود به مشتریان بطور شفاف اطلاع ‌رسانی کنند و بدون درخواست و اطلاع مشترکان حق هرگونه تمدید حجم سرویس برای آنان را ندارند.

جوشقانی تاکید کرد: دریافت ‌کنندگان این نوع سرویس ضمن کنترل مبالغ درج شده در قبض خود، درصورت مشاهده هرگونه اختلاف ریالی می‌توانند از طریق سامانه www.195.ir یا تماس با شماره ۱۹۵، شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.

0 پسندیده شده
سجاد رئوفی پور
سجاد رئوفی پور هستم. خبرنگار وکارشناس آی تی . خبرنگاری شغل مورد علاقه من بود و آی تی علاقه شخصی. نتیجه تلفیق این دو علاقه با هم، زمینه ساز تبدیل من به خبرنگار حوزه آی تی شد و طی سالها در نشریه های مکتوب و غیرمکتوب در این زمینه نوشته ام. حالا در کلیک این افتخار را دارم که باز هم در همین زمینه برای شما بنویسم.
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.