تکلیف گارانتی آیفون های فروشگاه های پلمپ شده چیست؟

پس از پلمپ دو فروشگاه بزرگ اپل، این سوال مطرح می شود که تکلیف گارانتی های ارائه شده از سوی این فروشگاه چیست؟

به گزارش کلیک، غلامحسین کریمی در این خصوص گفت: اگرچه سرانجام گارانتی محصولات فروخته شده این دو شرکت اکنون در بلاتکلیفی است اما ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان و تولید کنندگان قطعا به زودی تصمیمی در این ‌باره اتخاذ خواهد کرد تا حقوق این افراد تضییع نشود.
رئیس اتحادیه دستگاه ‌های مخابراتی افزود: ارائه خدمات پس از فروش جزو تعهدات این دو شرکت بوده و با بسته شدن این شرکت ‌ها گارانتی ‌ها از اعتبار ساقط نمی‌ شود و باید تا ‌آخرین برگ گارانتی خدمات را ارائه کنند.
وی توضیح داد: اگر چه هنوز تصمیم قاطعی در این‌ باره اتخاذ نشده اما به احتمال زیاد این دو شرکت موظف خواهند شد با بازگشایی مجدد محلی، خدمات پس از فروش تعهد شده خود را کماکان ارائه دهند.
کریمی تصریح کرد: علاوه بر این هر شرکتی که برای محصولات وارداتی خود برگ سبز داشته باشد و محصولات خود را از مجاری قانونی وارد کند، IMEI گوشی‌ هایشان ثبت می ‌شود و وارداتشان بلااشکال است که فعالیت همه شرکت‌ ها با لحاظ کردن با این شرایط بلامانع است.





یک دیدگاه