کلیپ های تصویری را در فیس بوک متفاوت ببینید

|
۰ دیدگاه
۲۰۱۶۰۷۰۶۱۴۲۹۵۳-facebook-business-social-media

شبکه اجتماعی فیس بوک، یکی از پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی حال حاضر به حساب می آید که روزانه میلیون ها طرفدار را به خود سرگرم کرده است. این اپلیکیشن محبوب به تازه گی با تغییراتی در نحوه نمایش ویدئوها سبکی متفاوت را عرضه کرده است. پخش ویدئوها به صورت عمودی در نیوزفید.

به گزارش کلیک، با اضافه شدن اپلیکیشن های متفاوت و راه یافتن به گوشی های کاربران، بازار رقابت در میان اپلیکیشن های با سابقه تر کمی گرمتر از پیش شده است. تا جایی که شرکت های طراح با اضافه کردن خدمات و ویژگی های تازه به فکر پیروزی در این رقابت هستند. از تغییرات گرافیکی گرفته تا اضافه شدن برخی ویژگی های تازه. طبق همین روال شرکت فیس بوک دارنده چندین زیر مجموعه نیز به فکر تغییراتی عمده در ساختار اپلیکیشان های خود افتاده است. اولین تغییر مشهور را می توان در فیس بوک یافت. پخش کلیپ های ویدیویی با ساختاری متفاوت، ارمغان این تغییرات است. کاربران این اپلیکیشن محبوب در گذشته تنهاقادر بودند ویدیوها را در قالب چارچوب های مربعی تماشا کنند، که با یک کلیک می توانستند به فرم اصلی کلیپ دسترسی داشته باشند.  حال آنکه اکنون با توجه به تغییرات نحوه پخش کلیپ ها در حالت عمودی نیز امکان پذیر شده است.

شرکت فیس بوک با اعلام خبر رونمایی از این ویژگی افزود، با توجه به نحوه پخش کلیپ ها در ابعاد ۱٫۱ در گذشته این ابعاد در نسخه جدید فیس بوک به ۲٫۳ ارتقا یافته است. که زاویه دید بهتری را برا کاربران در این حالت در نظر گرفته است. این تغییرات که از چند روز پیش بر روی اپلیکیشن فیس بوک بر روی سیستم عامل ios  قابل بهره برداری شده است تا چند روز آینده در بروز رسانی سیستم عامل اندروید نیز قابل دریافت خواهد بود.

سخنگوی شرکت فیس بوک با اعلام بهره برداری از این ویژگی جذاب در فیس بوک گفت: «ما معتقدیم کاربرانی که اپلیکیشن فیس بوک را برای گشت و گذار در فضای مجازی انتخاب می کنند، لایق دریافت بهترین خدمات از جانب این شرکت هستند. پس داشتن امکان زاویه دید و نمایش بهتر یکی از بهترین خدمات به حساب می آید که کاربر می تواند در حین مرور صفحات از آن استفاده کند.»

مدیران ناظر در فیس بوک نیز با توجه به تغییرات انجام شده در فضای مجازی از رشد درصد میزان کاربرانی که به فیس بوک آمده و ویدیوها را انتخاب و تماشا می کنند خبر داده است. به گفته کارشناسان این تحول شرکت فیس بوک در چند سال گذشته بی نظیر بوده است، که انتظار می رود خود راهی برای جذب مخاطب بیشتر باشد.

با توجه به آماری که شرکت فیس بوک از کاربران آنلاین در این فضا ارائه می دهد، این شرکت روزانه به یک میلیارد کاربر خدمات رسانی می کند. که در نظر گرفتن خدمات و ویژگی های جدید برای حفظ و افزودن بیشتر به کاربران دو از ذهن نخواهد بود.

لیلا حسینی
لیلا حسینی-کارشناس مترجمی زبان، دانشجوی ارشد مترجمی، در حال حاضر خبرنگار و مترجم حوزه اقتصادی و سیاسی روزنامه اقتصادی
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.