ممنوعیت ارائه خدمات پس از فروش داخلی به گوشی‌های دارای گارانتی بین‌الملل

|
۰ دیدگاه
ممنوعیت ارائه خدمات پس از فروش داخلی به گوشی‌های دارای گارانتی بین‌الملل

از ارائه خدمات به گوشی‌های مظنون به قاچاق در قالب گارانتی بین‌الملل و اینترنشنال، ممنوع شد.

به گزارش کلیک، طبق اعلام سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، تمامی شرکت‌های وارد کننده تلفن همراه باید از ارائه خدمات به گوشی‌های مظنون به قاچاق (در قالب گارانتی بین‌الملل و اینترنشنال) خودداری کنند.

براساس این ابلاغ، تمامی شرکت‌های خدمات پس از فروش موبایل و تبلت در ایران موظف به رعایت این دستورالعمل هستند. این دستورالعمل و عدم ارائه سرویس به گوشی‌های بدون گارانتی هستند.

طبق این ابلاغیه شرکت‌های خارجی مستقر در کشور و ارائه‌دهندگان خدمات پس از فروش موظفند با اطلاع‌رسانی لازم به مصرف‌کنندگان اعلام کنند که فقط گوشی‌های دارای هولوگرام و دارای کارت گارانتی مشمول گارانتی و خدمات پس از فروش می‌شوند.

هم اکنون گوشی های برخی برندها با گارانتی اینترنشنال معروف به “اینتر” در بازار عرضه می‌شوند که برخی شرکت‌های داخلی در قرارداد با شرکت مادر خارجی مسئولیت ارائه خدمات پس از فروش به این گوشی‌ها را در ایران پذیرفته‌اند. به این ترتیب شرکت‌های رسمی خدمات پس از فروش از این پس موظف خواهند بود فقط به گوشی‌های رسمی خدمات ارائه کنند.

0 پسندیده شده
سجاد رئوفی پور
سجاد رئوفی پور هستم. خبرنگار وکارشناس آی تی . خبرنگاری شغل مورد علاقه من بود و آی تی علاقه شخصی. نتیجه تلفیق این دو علاقه با هم، زمینه ساز تبدیل من به خبرنگار حوزه آی تی شد و طی سالها در نشریه های مکتوب و غیرمکتوب در این زمینه نوشته ام. حالا در کلیک این افتخار را دارم که باز هم در همین زمینه برای شما بنویسم.
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.