قطع دسترسی برخی کاربران iOS به اپل استور

|
۰ دیدگاه

آیا یکی از دارندگان محصولات اپل هستید و در روز گذشته برای ورود به اپل استور و آیتیونز مشکل داشتید؟ نگران نباشید، چرا که تنها کسی نیستید که این اتفاق برایش افتاده است.

به گزارش کلیک، حوالی ظهر دیروز بود که از کاربران سیستم عامل iOS صحبت هایی مبنی بر عدم توانایی آنها برای ورود به سرویس هایی همچون فروشگاه نرم افزاری اپل و آیتیونز منتشر شد و البته این صحبت ها کاملا صحت داشتند. چرا که سرویس جدول زمانی اپل نیز خبر از وجود چنین مشکلی در همان ساعات می دهد. این سرویس نشان می دهد که این مشکل از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه به وقت ایران آغاز شد و به مدت یک و نیم ساعت ادامه پیدا کرد.

store

همانطور که گفته شد، عدم توانایی اتصال به برخی سرویس های اپل و عدم امکان نصب یا به روزرسانی نرم افزار ها موجب برانگیخته شدن اعتراضات کاربران سیستم عامل iOS شد. اتفاقی که به نوعی مقارن با به روز رسانی جدید سیستم عامل iOS بود و امروز شرکت اپل نسخه ۱۰٫۲ این سیستم عامل را منتشر کرد. البته هنوز هیچ خبری مبنی بر ارتباط یا عدم ارتباط این دو اتفاق از سوی اپل منتشر نشده است.

اگرچه اخبار حاکی از آن هستند که این مشکل در حال حاضر به طور کلی رفع شده است، اما اگر همچنان در حال دست و پنجه نرم کردن با این مشکل هستید، آن را با ما و البته سایر کاربران iOS در میان بگذارید.

حمید عابدینی
حمید عابدینی دانشجوی رشته زبان انگلیسی است. طراحی گرافیکی و کار با نرم افزار های رایانه ای مرتبط با این رشته از جمله علایق اوست. وی در زمینه مدیریت سایت های اینترنتی تجربه داشته و در حال حاضر به ترجمه مقالات و مطالب انگلیسی می پردازد.
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.