حل مشکل عدم بروز رسانی نرم افزارهای گوشی از طریق کامپیوتر

|
۰ دیدگاه
رفع مشکل عدم بروزرسانی نرم افزارهای

آیا شما هم در زمانی که می خواهید نرم افزارهای گوشی خود را از طریق کامپیوتر به روز رسانی کنید با مشکل مواجه می شوید؟ با ما همراه باشید چون می خواهیم از روشی کاربردی برای رفع این موضوع برای شما بگوییم.

کلیک– برای اینکه مشکل عدم بروزرسانی نرم افزار های دستگاه تان را رفع کنید به صورت زیر عمل کنید:

۱- اول از همه مطمئن شوید قفل صفحه دستگاهتان باز است و حالت اتصال USB در دستگاه روی انتقال فایل تنظیم شده است. حالت اتصال پیش ‌فرض همواره روی فقط شارژ شدن تنظیم می‌ شود. برای شناسایی دستگاهتان به وسیله هر نوبت که دستگاه را به کامپیوتر وصل می ‌کنید حالت اتصال انتقال فایل را انتخاب نمایید.

برای تنظیم حالت اتصال USB بر روی انتقال فایل مراحل زیر را انجام دهید:

– دقت کنید دستگاه از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل شده باشد.

– از داخل صفحه اصلی،  نوار وضعیت را به سمت پایین بکشید.

– شارژ این دستگاه با USB را پیدا کنید و به آن ضربه بزنید و سپس ‏انتقال فایل ها (MTP) را انتخاب کنید.

۲-  در هنگام به‌ روزرسانی نرم ‌افزار دستگاه با استفاده از Xperia™ Companion، کامپیوتر شما باید به اینترنت دسترسی داشته باشد. به یک وب ‌سایت بروید تا مطمئن شوید که کامپیوتر دسترسی به اینترنت دارد. اگر اتصال تان برقرار نیست کابل، مسیریاب و ارائه ‌دهنده خدمات اینترنت را بررسی کنید.

۳- اگر کامپیوتر شما فایروال دارد، مطمئن شوید که فایروال از اجرای برنامه‌ های به‌ روزرسانی مربوطه جلوگیری نمی کند.

برای بررسی فایروال این گونه عمل کنید:

فایروال خود را بررسی کنید و مطمئن شوید برنامه‌ های فهرست ‌شده در زیر می ‌توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند.

اگر از کامپیوتر استفاده می‌کنید:

Sony Mobile Update Engine.exe

Xperia Companion.exe

Xperia Companion Agent.exe

اگر از رایانه Mac استفاده می‌کنید:

Sony Mobile Update Engine.app

Xperia Companion.app

Xperia Companion.app

۴- در صورتی که می ‌خواهید دستگاهتان را با استفاده از یک شبکه شرکتی به روز رسانی کنید، ممکن است شبکه از سرور پراکسی استفاده کند. در اینجا بهتر است برای راهنمایی بیشتر با سرپرست شبکه تماس بگیرید.

۵- چک کنید که از کابل USB ارائه شده به همراه دستگاهتان استفاده کنید و  دقت کنید که این کابل به درستی به دستگاه و کامپیوتر وصل شده باشد.

۶- اگر کابل USB آسیب دیده است از درگاه USB دیگری استفاده کنید.

۷- اگر دستگاهتان کارت حافظه دارد، ارتباط دستگاه خود را با سیستم قطع کرده و کارت حافظه را جدا کنید. بعد از آن کارت حافظه را از دستگاه خارج نمایید و دستگاه را دوباره به کامپیوتر وصل کنید.

1 پسندیده شده
نفیسه فصیحی
نفیسه فصیحی کارشناس ارشد برنامه ریزی توریسم هستم. علاقمند به حوزه نویسندگی، محتوا و بازاریابی. حدود سه سالی هست که در زمینه تولید، بازنویسی، تدوین، سئو و بهینه سازی محتوا فعالیت دارم. در حال حاضر مدیریت محتوای فارسی دو سایت رزرو آنلاین هتل ( egardesh.com ، samita.com) را بر عهده دارم و همزمان با مجله اینترنتی کلیک همکاری می کنم.
از این نویسنده

بدون دیدگاه

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.