نمایشگرهای اسمارت ساینیج سامسونگ در نمایشگاه الکامپ

سامسونگ امسال حضور پرقدرتی در نمایشگاه الکامپ داشت و در سالن ۳۸ با محصولات تجاری خود حضور پیدا کرده بود تا علاقه‌مندان به فناوری را با نسل آخر نمایشگر ساینیج (Smart Signage) خود که در غرفه ۴۲۵ قرار دارد شگفت زده کند.

به گزارش کلیک، نمایشگرهای اسمارت ساینیجی که سامسونگ با خود به الکامپ آورده بود ، بسته کاملی است که نیاز کسب و کارهای مختلف را پاسخ می‌دهد. از ویدئو وال‌ها گرفته تا نمایشگرهای هتلی و تخته‌های الکترونیکی همگی در غرفه ۴۲۵ سامسونگ در سالن ۳۸ قرار داشتند.

نیروهای متخصص سامسونگ در این غرفه حضور داشتند تا به سوالات مراجعان پاسخ دهند و به کسب و کارها مشاوره دهند و بهترین نمایشگر حرفه‌ای متناسب با کسب و کارشان را به آن‌ها معرفی کنند. این نمایشگرهای مدل‌های متفاوتی دارند و برای کسب و کارهای مختلفی استفاده می‌شوند.

نمایشگرهای هتلی همانطور که از نامش پیداست، در هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به صاحبان این مشاغل اجازه می‌دهد تا محتوا را آن طور که دلشان می‌خواهد برای مشتریان خود نمایش دهند.

تخته‌های الکترونیکی به عنوان محصولی کمک آموزشی در مدارس هوشمند استفاده می‌شود و به معلمان اجازه می‌دهد تا به طرز بهتر و کارآمدتری با دانش‌آموزان تعامل کنند و فرآیند آموزش را با استفاده از برنامه‌هایی که روی تخته هوشمند قرار دارد به نحو بهتری به دانش آموزان منتقل کنند.

نمایشگرهای لوکس برای برندشاپ‌ها و فروشگاه‌های مد و لباس مناسب است و به صاحبان این مشاغل این امکان را می‌دهد تا به سبک متفاوت و البته چشم‌نوازتری، محصولاتشان را تبلیغ کنند.

سامسونگ امسال با رویکرد سرویس‌دهی به کسب و کارها و افزایش خلاقیت و زیبایی در محیط‌های کاری و آموزشی با نمایشگرهای اسمارت ساینیج خود در نمایشگاه الکامپ شرکت کرده بود تا بهترین سرویس ممکن را به کسب و کارها بدهد.

 



بدون دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *