توضیح بانک ملت درباره اختلال حواله اینترنتی و برداشت میلیونی از حساب های نزد این بانک

|
۱ دیدگاه

در حالی که برخی مشتریان بانک ملت اعلام کردند میلیون ها تومان از حسابشان نزد این بانک کسر شده است بانک ملت این موضوع را مربوط به اختلال در سرویس حواله اینترنتی دانست.

به گزارش کلیک، صبح امروز برخی مشتریان بانک ملت از برداشت میلیون ها تومان از حساب خود نزد این بانک خبر دادند.

یکی از این افراد گفت برای خریدی به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان از سامانه اینترنتی بانک ملت اقدام کردم که متوجه شدم ۱۰۰ میلیون تومان از حسابم کسر شده است.

به گفته این فرد تنها از حساب وی و دوستانش که در یک شعبه بانک ملت در تهران قرار دارد بیش از ۵۰۰ میلیون تومان کسر شده است.

بر اساس تماس خبرنگار تسنیم، بانک ملت این موضوع را مربوط به اختلال در سرویس حواله اینترنتی دانست و با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: “اختلال در سرویس حواله اینترنتی بانک ملت تا ساعتی دیگر رفع می شود.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، اختلال ایجاد شده در سرویس حواله بانکداری اینترنتی این بانک از سوی کارشناسان فنی شناسایی و تا ساعتی دیگر برطرف خواهد شد.

بر اساس این گزارش، صبح امروز اختلالی در سرویس حواله اینترنتی بانک ملت ایجاد شد که با تلاش کارشناسان فنی، منشاء این اختلال شناسایی و اقدامات لازم برای رفع آن صورت گرفت.”

4 پسندیده شده
شقایق شمس
از این نویسنده

یک دیدگاه

توسط: سپرده گذار کاسپین

آقای سیف کلاهت را بکش بالاتر اینا همه در کارنامه توست .خاوری هر کاری کرد اقلا تو روی مردم نایستد که بگه بما چه .

جهت ارسال پیام و دیدگاه خود از طریق فرم زیر اقدام و موارد زیر را رعایت نمایید:
  • پر کردن موارد الزامی که با ستاره قرمز مشخص شده است اجباری است.
  • در صورتی که سوالی را در بخش دیدگاه مطرح کرده باشید در اولین فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد.