اینستاگرام قابلیت نمایش پست های پیشنهادی به صفحه اصلی را اضافه کرد
رسانه کلیک -اینستاگرام به تازگی اعلام کرده است که قابلیت نمایش پست های پیشنهادی به صفحه اصلی را پایین صفحه اصلی یا همان Feed اضافه میکند. اینستاگرام این کار را برای راحت بودن کاربران در پیدا کردن محتواهایی که به آن علاقه دارند اعلام کرده است.

کاربران پس از رفتن به انتهای صفحه فید و نمایش پیام «You're all caught up» میتوانند پستهای پیشنهادی را مشاهده کنند. برای مثال اگر اکانتهای مربوط به موادغذایی یا فضا را دنبال میکنید از الان به بعد میتوانید پستهای بیشتری را درباره این موضوع در پایان صفحه فید مشاهده کنید.
برای مثال اگر اکانتهای مربوط به مواد غذایی یا فضا را دنبال میکنید، میتوانید از این به بعد پستهای بیشتری را درباره این موضوعات و در پایان صفحه فید مشاهده کنید. اینستاگرام علاوه بر آن از نمایش تبلیغات بین پستهای پیشنهادی نیز خبر داده است که به جذابیت این پلتفرم برای بازاریابی و تبلیغات اضافه میکند.
اینستاگرام اعلام کرد که ممکن است کاربرانی که تا انتهای صفحه فید پایین نمیروند نتوانند پستهای پیشنهادی را مشاهده کنند. از آنجایی که بسیاری از کاربران مدت زمان زیادی را برای تماشای ویدیو و تصاویر استوری صرف میکنند؛ تمایلی به اسکرول کردن تا انتهای صفحه فید ندارند.
به گفته مدیر بخش Instagram Feed اینستاگرام با اجرای قابلیت نمایش پست های پیشنهادی میخواهد محتواهای بیشتری را به کاربران نشان دهد. تا آنها بتوانند پستهایی که به آن علاقه دارند و دنبال میکنند را مشاهده کنند.
از آنجایی که صفحه Explore پستها و اکانتهای جدید را با توجه به اکانتهای دنبال شده، پستهای لایک شده و فاکتورهای دیگر نمایش میدهد. گفته میشود تب Explore در مقایسه با قابلیت پستهای پیشنهادی، محتواهای بیشتری را درباره موضوعات مورد علاقه کاربران نشان میدهد. برای مثال اگر کاربر اکانتهای زیادی را درباره فضا دنبال کرده باشد، هوش مصنوعی اینستاگرام پستهای علمی دیگر از جمله فیزیک را در تب Explore نمایش خواهد داد.
به نظر میرسد ویژگی پستهای پیشنهادی تکمیل کننده تب Explore است و کاربران پستهای پیشنهادی را بعد از هر بار بازگشت به اینستاگرام خواهند دید. در صورت نمایش پستهای نامربوط نیز کاربران میتوانند گزینه «not interested» را با ضربه زدن روی آیکن سه دکمه در گوشه سمت راست انتخاب کنند.