معرفی قابلیت‌های اندروید GO

گوگل در کنفرانس I/O2017 از اندروید GO رونمایی کرد. گوگل در این کنفرانس اعلام کرد که در حال حاضر ۲ بیلیون کاربر فعال اندروید وجود دارند که می توانند از اندروید GO استفاده کنند.

معرفی قابلیت‌های اندروید GO

به گزارش کلیک ، اندروید GO اندروید جدیدی است که توسط کمپانی گوگل در کنفرانس I/O 2017 معرفی شده است، کاربران زیادی در بازار وجود دارند که مشتاق رسیدن این اندروید هستند، باید دید که این اندروید برنده بعدی بازار اندروید خواهد شد یا خیر. پروژه اندروید GO ما را به یاد پروژه اندروید One می اندازد که ایده این پروژه مطرح شد و وجوه مشترکی نیز با اندروید GO دارد ولی بودجه کافی در اختیار این پروژه قرار نگرفت و این پروژه به صورت اصلی رونمایی نشد.

تفاوت های اندروید One و اندروید GO

اندروید GO دارای ویژگی های بسیار خوبی است و هدف اصلی گوگل در این بوده است که هر گوشی هوشمند میان رده ای نیز قابلیت استفاده از اندروید GO را داشته باشد و این اندروید از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار نباشد تا فقط در برخی از گوشی های هوشمند قابل استفاده باشد. اندروید GO در واقع بخشی از اندروید O است که بر روی گوشی های هوشمندی با حافظه کمتر از ۱ گیگابایت نیز قابل استفاده است.

سخنگوی گوکل در کنفرانس بر این نکته تاکید داشت که در اندروید One محدودیت های زیادی وجود داشته و این اندروید بر روی همه گوشی های اندروید قابل استفاده نبوده است و باعث جدا شدن کاربر از گوگل شده است.

وی در ادامه افزود که کاربر در استفاده از اندروید One با محدودیت های سخت افزاری و نرم افزاری بسیار زیادی رو به رو بود و نمی توانست به راحتی از این اندروید استفاده کند و بعد از مشقت هایی که در راه استفاده از این اندروید می کشید قابلیت های زیادی در دسترس نداشت.

در اندروید GO بر روی محدودیت های سخت افزاری فوکوس نشده است، تمام توجه بر روی این موضوع بوده است که هر کاربر با کمترین قابلیت ها بتواند از این اندروید استفاده کند. با این تفاسیر کاربر به راحتی و با قابلیت های بیشتر می تواند از این اندروید استفاده کند.

گوگل تمهیداتی اندیشیده است که با استفاده از آن هر کاربر با هر ظرفیت گوشی هوشمند بتواند از قابلیت های متناسب با دستگاه خود به خوبی استفاده کند. گوگل پلی نسخه LIGHT از این اندروید در دسترس قرار می دهد که کاربر با استفاده از آن می تواند از اپلیکیشن هایی نظیر فیس بوک، یوتیوب وبرخی اپلیکیشن های دیگر بر روی این نسخه قابل استفاده هستند.

نظارت بر روی استفاده data در اندروید GO

یکی از ویژگی های مثبت و جالب توجه در اندروید GO قابلیت استفاده بهینه از Data گوشی هوشمند است که با استفاده از قابلیت های این اندروید به راحتی می توان از بهره وری ۹۵ درصدی استفاده کرد.

معرفی قابلیت‌های اندروید GO

اندروید GO بالانس و تعادلی میان استفاده از دیتای گوشی هوشمند و باتری گوشی هوشمند و هم چنین قابلیت های گوشی ایجاد می کند باید دید کاربران چه میزان رضایت از اندروید GO خواهند داشت.

ارسال نظر