مشخصات گلکسی J5 پرایم مدل 2017 در بنچمارک لیست شد

رسانه کلیک – مشخصات سخت‌افزای گلکسی J5 پرایم مدل 2017 در بنچمارک GFXBench قرار گرفته که مهمترین آنها بهره بردن از تراشه اکسینوس ۷۵۷۰ و نمایشگر ۴.۸ اینچی است.

مشخصات گلکسی J5 پرایم مدل 2017 در بنچمارک لیست شد

سامسونگ در سپتامبر سال گذشته تلفن هوشمندی به نام گلکسی J5 پرایم مدل 2016 را با شماره SM-G570 معرفی کرد. حال محصول جدیدی در بنچمارک GFXBench لیست شده است. آنچه نظر ما را نسبت به این دستگاه جلب کرده، بهره بردن از شماره مدل SM-G571 است.

درواقع حدس زده می‌شود که این دستگاه، گلکسی J5 پرایم مدل 2017 باشد. در لیست بنچمارک می‌توان مشاهده کرد که محصول جدید سامسونگ مجهز به یک نمایشگر ۴.۸ اینچی به همراه رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است. در زیر قاب گلکسی J5 پرایم مدل 2017 از تراشه اکسینوس ۷۵۷۰ استفاده شده که پردازه ۴ هسته‌ای آن با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز کار می‌کند.

گلکسی J5 پرایم مدل 2017 از ۳ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و برای ذخیره اطلاعات نیز یک حافظه ۳۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. در پشت این تلفن هوشمند، یک دوربین با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی کار گذاشته شده و برای گرفتن تصاویر سلفی نیز دوربینی با سنسور ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی هوشمند قرار گرفته است. هردو دوربین قادر به ضبط ویدیو با فرمت فول اچ‌دی هستند.

گلکسی J5 پرایم مدل 2016 از یک نمایشگر ۵ اینچی بهره می‌برد، اما مشخصات دیگر این تلفن هوشمند شبیه به گلکسی J5 پرایم مدل 2017 بود. با در نظر گرفتن زمان عرضه مدل ۲۰۱۶ این تلفن هوشمند، انتظار می‌ٰرود سامسونگ از گلکسی J5 پرایم مدل 2017 در شهریور رونمایی کند.

سامسونگ سال ۲۰۱۷ را به خوبی پشت سر گذاشته است. این کمپانی از پرچم‌دارانش رونمایی کرده و احتمالا روی محصولاتی با مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده و پایین‌رده متمرکز شده است. این موضوع به شرکت کره‌ای کمک می‌کند تا در بازار محصولات ارزان‌قیمت نیز سهم زیادی داشته باشد.

شرکت کره‌ای سامسونگ در نظر دارد از مدل ۲۰۱۸ گوشی‌های هوشمندی مانند گلکسی A5 و گلکسی A7 رونمایی کند. بهره بردن از نمایشگری با تکنولوژی Infinity Display از ویژگی‌های این محصولات است. احتمالا ماه آینده یا اوایل ژانویه ۲۰۱۸ از این دو تلفن هوشمند رونمایی می‌شود.

منبع: Gizmochina

ارسال نظر