بررسی بازی جنگ ستارگان: خط مقدم (Star Wars Battlefront)
<p>شما میتوانید جنگ ستارگان را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید. از سه نمایش تراژدی اصلی فیلم که هنوز هم متوقف و فراموش شدهاند، این یک سری متفاوت است. این میتواند در مورد استار وارز بتلفرونت نیز گفته شود. کلیک- سبک بازی تیراندازی است که در جهان جنگ ستارگان قرار میگیرد و توسط دایس، استودیوی پشتیبان بازیهای جنگی، توسعه یافته است. در بتلفرونت شما با دوستان یا دشمنان به عنوان بخشی از ائتلاف شورشی یا امپراتوری، در جنگهای بزرگ و وسیع مبارزه خواهید کرد. اولین چیزی که در این بازی آشکار است ارزش بالای تولید آن است. از غارهای یخی هوث تا جنگلهای اندور در جلوههای بصری این بازی وجود دارد. استار وارز بتلفرونت که یکی از بهترین بازیهایی است که تا کنون دیدهایم، بر روی موتور فراستبیت ۳ در حال اجرا است که تکنولوژی مشابه بتلفیلد هاردلاین، دراگون ایج: اینکوئیزیشن، و نید فور اسپید است. این بازی با صدای اختری طراحی شده است. از صدای "پیو-پیو" لیزرها تا غرش میلنیوم فالکون، برای مدتزمان طولانی طرفداران از اصوات استار وارز بتلفرونت شگفتزده خواهند شد. همهٔ اینها برای کم کردن حس سطحی بودن بازیها است. برای سریهای فاناتیک پرش به تای فایتر هرگز قدیمی نخواهد شد ولی بازیکنانی که به عمق بیشتر در بازیهای چندنفره عادت کردهاند تغییر کمی حس خواهند کرد.</p> <p> لحظاتی وجود دارد که شما احساس میکنید در استار وارز بتلفرونت هیچ اشتباهی وجود ندارد. این لحظات شامل قرار دادن شما در صندلی خلبان یک ایکس-وینگ استار فایتر یا بودن در بخشی از یک جنگ بزرگ در یکی از سیارات نمادین از فیلم است. همانطور که ما در طی بتای بازی نظر میدهیم، گانپلی احساس کم نور شدن میکند. سلاحهای مورداستفادهٔ شما یکی پس از دیگری همین حس را خواهند داشت. مطمئناً استثناهایی مانند راکت انداز و تفنگ تیرانداز وجود دارد. به طور پیشفرض، بلستر (منفجرکنندهٔ) شروعکنندهٔ شما به اندازه کافی خوب است که شما را در فصلهای اولیه و بعدی بازی پیروز کند. هنگامیکه شما به اندازهٔ کافی مراحل را طی کردید که سلاحهای بهتری به شما داده شود خواهید دید که دلیل زیادی وجود ندارد که بلستری که با آن شروع کردهاید را عوض کنید. نکتهٔ دیگر سیستم رسپان بازی است. صرفنظر از حالت بازی، خودمان را به محض برگشت به جنگ مرده خواهیم یافت. استار وارز بتلفرونت به شما اطمینان میدهد که دشمنان شما به اندازهٔ کافی به جایی که قرار است شما را در ناحیهٔ جنگ قرار دهد نزدیک هستند. امیدواریم این موضوع در بهروزرسانی درست شود. تا آن زمان ما پیشنهاد میکنیم که از آپشن برای اسپان کردن زمانی که همتیمی شما مغایرتها را هموار میکند، استفادهٔ کامل کنید. نگرانیهای ما در اینجا به پایان نمیرسد. ۹ حالت بازی چندنفره وجود دارد از تیم معمولی دثمتچ تا جنگنده واکر، حالتی که شما سری AT-AT را بسته به اینکه در کدام سمت نبرد هستید محافظت یا آن را نابود میکنید. </p> <p>حس غوطهوری به لطف نقشههای بزرگ و اهداف بیثبات است. این یک لذت محض از بازی ایجاد میکند. همین برای سوپرمسی بکار میرود- حالت بزرگ دیگری که در آن یا هدف گرفته میشود یا همهٔ پستهای فرماندهی دشمن شما. هر دو حس فوریت و بزرگی به عملیات میبخشند، مانند فایتر اسکاردون، که به شما اجازه میدهد خلبان فضاپیماهایی مانند A-wing زمانی که در برابر مخالفان در مبارزه هوایی میجنگید، باشید. در فایتر اسکاردون، سوپرمسی و واکر اسالت شما حس زمانی که در بخش خود در یک درگیری بین کهکشانی بازی میکنید را بهجای یک نسخهٔ کم اجارهٔ، علمی تخیلی از Call of Duty با سلاحهای بدتر خواهید داشت. حالتهای دیگر بااینحال موفق به تحت تأثیر قرار دادن نشدهاند. در تمام طول راه ما متوجه اتصال تکهتکه که منجر به کندی ما در طی درگیری شدید شد، بودیم. در حال حاضر مانند یک استپ-داون از بتا از نظر پاسخگویی و زمان تأخیر، حتی در یک خط ۵۰ مگابیت در ثانیه است.</p> <p> و چه زمانی شما از بازی چندنفره خسته میشوید؟ پنج مأموریت آموزشی وجود دارد که به شما اصول اولیه را آموزش میدهد؛ هیرو بتلز، که شما را در نقش یکی از قهرمانان سری مانند لوک اسکای واکر قرار میدهد، هنگامیکه شما تمام دشمنان AI خود را میکشید؛ و سروایول، یک حالت شبیه به بازی جنگ هالو که شما را در برابر موجی از دشمنان قرار میدهد. آنها ممکن است چیز زیادی به نظر برسند اما آنها اعترافاتی هستند که کمی برای اضافه کردن ارزش با در نظر گرفتن این که شما از آنها در چند ساعت مانند ما خسته خواهید شد، بیان شدهاند. همراه با ناشر الکترونیک آرتز (EA)، فصل ۵۰ دلاری (تقریباً ۳۳۰۰ روپیه) که وعدهٔ چهار بستهٔ توسعه یافته با نقشههای جدید، حالتهای بازی، سلاحها و وسایل نقلیه همراه با دیگر اضافات را داده است، که بازی پایه را با ۳۹۹۹ روپیه میسازد که به نظر میرسد ارزش پولی کمی دارد. مگر اینکه شما جزو افرادی باشید که دیالوگهایی را از فیلمهایی مانند پرنسس لیا نقلقول میکنند یا مانند یودا صحبت میکنند، شما میتوانید از استار وارز به تل فرونت عبور کنید. جنبه مثبت • تصاویری بزرگ • طراحی صدای فوقالعاده • لحظات حماسی جنبهٔ منفی گانپلی ضعیف فاقد محتوا برای توجیه قیمت تمام شده نت کد نامنظم رتبهبندی (از ۱۰): ۶</p>

کلیک- سبک بازی تیراندازی است که در جهان جنگ ستارگان قرار میگیرد و توسط دایس، استودیوی پشتیبان بازیهای جنگی، توسعه یافته است.
در بتلفرونت شما با دوستان یا دشمنان به عنوان بخشی از ائتلاف شورشی یا امپراتوری، در جنگهای بزرگ و وسیع مبارزه خواهید کرد.
اولین چیزی که در این بازی آشکار است ارزش بالای تولید آن است. از غارهای یخی هوث تا جنگلهای اندور در جلوههای بصری این بازی وجود دارد.
استار وارز بتلفرونت که یکی از بهترین بازیهایی است که تا کنون دیدهایم، بر روی موتور فراستبیت ۳ در حال اجرا است که تکنولوژی مشابه بتلفیلد هاردلاین، دراگون ایج: اینکوئیزیشن، و نید فور اسپید است.
این بازی با صدای اختری طراحی شده است. از صدای "پیو-پیو" لیزرها تا غرش میلنیوم فالکون، برای مدتزمان طولانی طرفداران از اصوات استار وارز بتلفرونت شگفتزده خواهند شد.
همهٔ اینها برای کم کردن حس سطحی بودن بازیها است.
برای سریهای فاناتیک پرش به تای فایتر هرگز قدیمی نخواهد شد ولی بازیکنانی که به عمق بیشتر در بازیهای چندنفره عادت کردهاند تغییر کمی حس خواهند کرد.
لحظاتی وجود دارد که شما احساس میکنید در استار وارز بتلفرونت هیچ اشتباهی وجود ندارد.
این لحظات شامل قرار دادن شما در صندلی خلبان یک ایکس-وینگ استار فایتر یا بودن در بخشی از یک جنگ بزرگ در یکی از سیارات نمادین از فیلم است.
همانطور که ما در طی بتای بازی نظر میدهیم، گانپلی احساس کم نور شدن میکند.
سلاحهای مورداستفادهٔ شما یکی پس از دیگری همین حس را خواهند داشت. مطمئناً استثناهایی مانند راکت انداز و تفنگ تیرانداز وجود دارد.
به طور پیشفرض، بلستر (منفجرکنندهٔ) شروعکنندهٔ شما به اندازه کافی خوب است که شما را در فصلهای اولیه و بعدی بازی پیروز کند.
هنگامیکه شما به اندازهٔ کافی مراحل را طی کردید که سلاحهای بهتری به شما داده شود خواهید دید که دلیل زیادی وجود ندارد که بلستری که با آن شروع کردهاید را عوض کنید.
نکتهٔ دیگر سیستم رسپان بازی است. صرفنظر از حالت بازی، خودمان را به محض برگشت به جنگ مرده خواهیم یافت.
استار وارز بتلفرونت به شما اطمینان میدهد که دشمنان شما به اندازهٔ کافی به جایی که قرار است شما را در ناحیهٔ جنگ قرار دهد نزدیک هستند.
امیدواریم این موضوع در بهروزرسانی درست شود. تا آن زمان ما پیشنهاد میکنیم که از آپشن برای اسپان کردن زمانی که همتیمی شما مغایرتها را هموار میکند، استفادهٔ کامل کنید.
نگرانیهای ما در اینجا به پایان نمیرسد. ۹ حالت بازی چندنفره وجود دارد از تیم معمولی دثمتچ تا جنگنده واکر، حالتی که شما سری AT-AT را بسته به اینکه در کدام سمت نبرد هستید محافظت یا آن را نابود میکنید.
حس غوطهوری به لطف نقشههای بزرگ و اهداف بیثبات است. این یک لذت محض از بازی ایجاد میکند. همین برای سوپرمسی بکار میرود- حالت بزرگ دیگری که در آن یا هدف گرفته میشود یا همهٔ پستهای فرماندهی دشمن شما.
هر دو حس فوریت و بزرگی به عملیات میبخشند، مانند فایتر اسکاردون، که به شما اجازه میدهد خلبان فضاپیماهایی مانند A-wing زمانی که در برابر مخالفان در مبارزه هوایی میجنگید، باشید.
در فایتر اسکاردون، سوپرمسی و واکر اسالت شما حس زمانی که در بخش خود در یک درگیری بین کهکشانی بازی میکنید را بهجای یک نسخهٔ کم اجارهٔ، علمی تخیلی از Call of Duty با سلاحهای بدتر خواهید داشت.
حالتهای دیگر بااینحال موفق به تحت تأثیر قرار دادن نشدهاند.
در تمام طول راه ما متوجه اتصال تکهتکه که منجر به کندی ما در طی درگیری شدید شد، بودیم.
در حال حاضر مانند یک استپ-داون از بتا از نظر پاسخگویی و زمان تأخیر، حتی در یک خط ۵۰ مگابیت در ثانیه است.
و چه زمانی شما از بازی چندنفره خسته میشوید؟
پنج مأموریت آموزشی وجود دارد که به شما اصول اولیه را آموزش میدهد؛ هیرو بتلز، که شما را در نقش یکی از قهرمانان سری مانند لوک اسکای واکر قرار میدهد، هنگامیکه شما تمام دشمنان AI خود را میکشید؛ و سروایول،
یک حالت شبیه به بازی جنگ هالو که شما را در برابر موجی از دشمنان قرار میدهد. آنها ممکن است چیز زیادی به نظر برسند اما آنها اعترافاتی هستند که کمی برای اضافه کردن ارزش با در نظر گرفتن این که شما از آنها در چند ساعت مانند ما خسته خواهید شد، بیان شدهاند.
همراه با ناشر الکترونیک آرتز (EA)، فصل ۵۰ دلاری (تقریباً ۳۳۰۰ روپیه) که وعدهٔ چهار بستهٔ توسعه یافته با نقشههای جدید، حالتهای بازی، سلاحها و وسایل نقلیه همراه با دیگر اضافات را داده است، که بازی پایه را با ۳۹۹۹ روپیه میسازد که به نظر میرسد ارزش پولی کمی دارد.
مگر اینکه شما جزو افرادی باشید که دیالوگهایی را از فیلمهایی مانند پرنسس لیا نقلقول میکنند یا مانند یودا صحبت میکنند، شما میتوانید از استار وارز به تل فرونت عبور کنید.
جنبه مثبت
• تصاویری بزرگ
• طراحی صدای فوقالعاده
• لحظات حماسی
جنبهٔ منفی
گانپلی ضعیف
فاقد محتوا برای توجیه قیمت تمام شده
نت کد نامنظم
رتبهبندی (از ۱۰): ۶