اپل با توییتر از کاربرانش پشتیبانی می کند
اپل برای پشتیبانی از کاربرانش اکانت @AppleSupport را در توییتر راه اندازی کرد. این حساب در روز اول ۱۰۰ هزار دنبال کننده و ۲۰۰۰ هزار توییت داشته است.

به گزارش کلیک، از این به بعد کاربران اپل می توانند به جای سر زدن به نزدیک ترین فروشگاه آن برای دریافت پاسخ هایشان در قبال مشکلات محصولات، با یک متن ۱۴۰ کاراکتری یا کمتر در توییتر مشکلاتشان را برای تیم پشتیبانی اپل ارسال کنند.
در اولین روز فعالیت این سرویس، ۱۰۰ هزار نفر آن را دنبال کرده و بیش از ۲۰۰۰ توییت ارسال کرده اند.
این شرکت به امید فراهم سازی امکان خدمات رسانی آنی به کاربران، ارائه آموزش ها و موارد دیگر روز پنجشنبه گذشته حساب توییتر خود را راه اندازی کرد. حساب AppleSupport@ جهت پاسخگویی به سوالات کاربران در قبال مشکلات رایانه ای، موبایلی و یا سیستم عامل فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین در بعضی موارد این سرویس کاربران را به لینک های مرتبط با سوالشان هدایت می کند.
Apple Support می گوید: ما اینجا فعالیت خود را شروع کرده ایم تا در مواقع ضروری راهنمایی ها، نکات و اطلاعات مفید را در اختیار شما بگذاریم، و همچنین اگر سوالی دارید، به سوال شما پاسخ دهیم.
تا کنون بعضی از کاربران از مزایای این سرویس برای دریافت پاسخشان در قبال مسائلی چون مشکل باتری، خط و خش روی دستگاه و دیگر مشکلات بهره برده اند.
علاوه بر خط پشتیبانی جدید اپل روی توییتر، کاربران می توانند از طریق تماس تلفنی و یا سیستم چت متنی موجود در سایت اپل مشکلات خود را با این شرکت در میان بگذارند. همچنین کاربران قادرند با مراجعه حضوری به فروشگاه های زنجیره ای اپل مشکلاتشان را مرتفع کنند.
رونمایی از اکانت AppleSupport@ در توییتر نشان می دهد که اپل قصد دارد فعالیت خود را بیش از پیش در فضای مجازی گسترش دهد.
منبع: techtimes