سرور اچ پی ترکیبی از عملکرد برتر و انعطاف پذیری در سال 2024

سرورهای اچ پی با ویژگی‌ها و خدماتی که ارائه می‌دهند، یکی از بهترین سرورهای موجود در بازار هستند که به راحتی تمام نیازهای هر کسب و کاری را برآورده می‌کنند.

سرور اچ پی ترکیبی از عملکرد برتر و انعطاف پذیری در سال 2024

استفاده از آخرین تکنولوژی یک بخش مهم و اساسی در راه اندازی یک کسب و کار است که می‌تواند روی راندمان کاری و بهره‌وری شرکت شما تاثیر شگرفی داشته باشد. سرور اچ پی به دلیل کارایی و سرعت بالا، انعطاف پذیری و مقیاس پذیری، دسترسی آسان، مدیریت پذیری، قابلیت ارتقا، استفاده از سخت افزار قدرتمند و همچنین قیمت مناسب، فروش بالایی در بازار دارد. خرید سرور HP یک سرمایه گذاری بلند مدت برای هر سازمانی است که به رشد و بقای خود اهمیت می‌دهد! در این مطلب به بررسی ویژگی‌های کلیدی که سرورهای HP دارند و سبب می‌شود تا در سال 2024 نیز همچنان انتخاب خوبی برای زیرساخت‌های فناوری اطلاعات باشند، می‌پردازیم.

چرا سرور HP؟ چرا برندهای دیگر نه؟

بدون اغراق خرید سرور اچ پی یک انتخاب هوشمندانه است. سرورهای HP ProLiant از آخرین پردازنده‌ها با تعداد هسته (Core) بالا پشتیبانی می‌کنند. کنترلرهای Raid، رم ECC، پشتیبانی از انواع HDD و SSD از ویژگی‌های این برند است. پردازش داده‌ها با سرعت بالا برای رویارویی با هر نوع چالش از اصلی‌ترین دلایلی است که مهندسان فناوری اطلاعات را ترغیب به خرید سرور اچ پی می‌کند. سرور اچ پی در چندین نسل خود دگرگون شده و با تغییر زمان بهبود یافته است به‌گونه‌ای که در نسل 11 شاهد ویژگی‌های خارق العاده‌ای هستیم! اگر بی‌طرفانه بخواهیم این برند را نقد و بررسی کنیم؛ باید بگوییم که حتی با عرضه نسل 11 سرورهای HP، همچنان نسل 9 یا همان سرورهای HP G9 نیز می‌توانند طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها را به‌خوبی انجام دهند. اگر به دنبال ایجاد یک مرکز داده جدید برای کسب و کار خود هستید، یا می‌خواهید تا سالیان طولانی از کیفیت سرور و پشتیبانی از فناوری‌های جدید خیالتان راحت باشد؛ خرید سرور HP بهترین معامله برای تجارت شما است. بهترین عملکرد را از نظر قابلیت اطمینان و سازگاری ارائه می دهد. 

مزایای خرید سرور اچ پی در سال 2024

اگر به دنبال ارائه ارزش‌های برتر به مشتریان خود هستید، خرید سرور اچ پی می‌تواند نقش مهمی در این امر ایفا کند. همچنین انواع سرور HP می‌تواند بارهای کاری فناوری اطلاعات ترکیبی را بهینه کند و همچنین هزینه و انعطاف پذیری را حفظ کند. از مزایای خرید سرور اچ پی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  1.  عملکرد و قابلیت اطمینان اثبات شده: محبوبیت و شهرت بی‌نظیر سرورهای اچ پی به دلیل عملکرد استثنایی و قابلیت اطمینان بی‌نظیری است که ارائه می‌دهند. 
  2. پیکربندی‌های انعطاف پذیر برای انواع بار کاری: سرور HP به‌گونه‌ای طراحی شده است که طیف گسترده‌ای از بارهای کاری، از برنامه‌های کاربردی اداری اولیه گرفته تا تجزیه و تحلیل داده‌های پیچیده را به‌خوبی انجام دهد. 
  3. مقیاس پذیری برای حمایت از رشد کسب و کار: همان‌گونه که کسب و کارها تکامل می‌یابند، زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات نیز باید تکامل پیدا کنند. با خرید سرورهای HPE ProLiant گزینه‌های مقیاس‌پذیری را در اختیار خواهید داشت که به سازمانتان اجازه می‌دهد تا با افزایش نیازهایشان، قدرت محاسباتی خود را به طور یکپارچه گسترش دهند.
  4. بهره‌مندی از ویژگی‌های امنیتی پیشرفته: در عصر دیجیتال امنیت یکی از دغدغه‌های اصلی کسب‌وکارهاست. از جمله ویژگی‌هایی که سرورهای اچ پی برای افزایش امنیت ارائه می‌دهند می‌توان به silicon root of trust و firmware protection اشاره کرد. 
  5. ابزار جامع مدیریت: برای به حداقل رساندن خرابی و بهینه سازی عملکرد، سرور باید به‌صورت کارآمد مدیریت شود. HPE ابزارهای مدیریتی قوی مانند iLO (Integrated Lights-Out) ارائه می‌دهد که کابران می‌توانند سرورها را از راه دور نظارت، مدیریت و عیب یابی کنند.
  6. سرورهای اچ پی به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند با نرم افزارها و سایر تجهیزات شبکه بسیار سازگار هستند و به همین دلیل این سرورها امکان توسعه سریع شبکه را فراهم می‌کنند.
  7. سرورهای اچ پی از نظر فنی پیشرفته و توسعه یافته‌اند و تمامی نیازهای فنی شبکه را برآورده می کنند.
  8. توجه به مسائل زیست محیطی: سرور اچ پی بسیار کم مصرف بوده که این مورد نه تنها سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های مشتریان می‌شود؛ بلکه مسئولیت زیست محیطی را در اولویت قرار می‌دهند.

کدام مدل از سرور HP ارزش خرید بالایی در سال 2024 دارد؟

سرورهای اچ پی انواع مختلفی دارند ولی در حالت کلی، محبوب‌ترین نوع سرور HP در بین کاربران سرور سری DL یا همان سرور رکمونت است. سرورهای DL به‌گونه‌ای هستند که ‌می‌توانند در یک شرکت کوچک یا حتی در دیتاسنترها هم استفاده شوند. اندازه این سرورها استاندارد بوده و به راحتی در رک نصب می‌شوند. سرورهای DL فضای کمی را اشغال می‌کنند و انعطاف پذیری بالایی دارند و مطابق با استانداردهای امنیتی بهینه شده‌اند. سرورهای رکمونت اچ پی در اندازه های 2U، 1U و 4U موجود هستند و زیرساخت عالی برای مراکز داده فراهم می‌کنند. از میان تمامی مدل‌های این نوع، سرور HP DL380 و سرور HP DL360 در نسل‌های G7,G8,G9,G10 بسیار پرفروش هستند. اگر کسب و کار و سازمان کوچک تا متوسطی دارید، می‌توانید نوع دیگر سرورهای اچ پی را خریداری کنید. سرورهای ML که به سرورهای ایستاده یا تاور نیز معروف هستند، می‌توانند به راحتی با زیرساخت های ابری و هیبریدی کار کنند. سرورهای سری HP ML قابل ارتقا و انعطاف پذیر هستند و نیاز به نصب در رک ندارند. از جمله سرورهای پرفروش این خانواده می‌توان به HP ProLiant ML350 G9,G10 اشاره کرد.

درصورتی که برای خرید انواع سرور اچ پی و قطعات سرور نیاز به راهنمایی دارید؛ می‌توانید با کارشناسان ماهان شبکه ایرانیان به شماره 02191008413 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین اگر نیاز به مطالعه نقد و بررسی کامل محصولات و خرید آنلاین دارید؛ می‌توانید به وب سایت رسمی ماهان شبکه ایرانیان به آدرس www.mahanshabake.com مراجعه کنید. از مزایای خرید آنلاین از ماهان شبکه ایرانیان می‌توان به ارسال کمتر از 2 ساعت در تهران اشاره کرد. همچنین کلیه سفارش‌های ثبت شده از طریق وب سایت شامل گارانتی طلایی ماهان شبکه ایرانیان می‌شود تا مشتریان عزیز با خاطری آسوده از خرید خود لذت ببرند!

 

ارسال نظر