سامانه الکترونیکی پرداخت غرامات پستی راه اندازی شد
با راه اندازی این سامانه، از این پس تمامی پرونده هایی که به دلیل شکایت مردم منجر به پرداخت غرامت شده است، از طریق این سامانه تحت بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت.
به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ اداره کل مدیریت کیفیت و امور مشتریان به منظور تسهیل در روند رسیدگی به شکایات مردم، سامانه تحت وب پرداخت غرامات پستی را راه اندازی کرده است.
با راه اندازی این سامانه، از این پس تمامی پرونده هایی که به دلیل شکایت مردم منجر به پرداخت غرامت شده است، از طریق این سامانه تحت بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت.
این امر علاوه بر تسریع در روند رسیدگی به شکایات، در تحقق دولت الکترونیک و کاهش بروکراسی اداری نیز موثر خواهد بود.
تا پیش از این، پرداخت غرامت از سوی واحدهای اجرائی روند طولانی تر داشت که با ایجاد سامانه تحت وب، پس از مراجعه مشتری به واحدهای اجرائی و تائید صحت ادعای خسارت وارده به مرسولات، حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت غرامت پرداخت می شود.