اسامی بازیکنان اعزامی به مسابقات هاکی روی یخ جهان اعلام شد

کاوه صدقی، سرمربی تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان اسامی نفرات اعزامی این تیم به رقابت‌های جهانی در قرقیزستان را اعلام کرد.

اسامی بازیکنان اعزامی به مسابقات هاکی روی یخ جهان اعلام شد

اسامی ملی پوشان اعزامی ایران به رقابتهای هاکی روی یخ قهرمانی جهان اعلام و در سایت حرفه ای های این رشته ثبت شد. کمتر از دو هفته دیگر رقابت‌های هاکی روی یخ قهرمانی جهان در گروه ۴ به میزبانی کشور قرقیزستان در حالی برگزار خواهد شد که تیم ملی هاکی روی یخ ایران برای اولین بار پا در این آوردگاه بزرگ می گذارد.

مسابقات جهانی هاکی روی یخ بیش از ۱۰۰ سال است که با حضور کشورهای صاحب نام از قاره های مختلف دنیا برگزار می شود اما تا کنون نامی از ایران و ورزشکارانش در این عرصه مطرح نبود تا اینکه با همت و پیگیری های کاوه صدقی رییس انجمن اسکیت هاکی روی یخ و بعد از افتتاح پیست یخ ایرانمال با دو سال کار شبانه روزی بالاخره ایران صاحب تیمی در کلاس جهانی شد.

در آستانه برپایی رقابتهای جهانی قرقیزستان نام ملی پوشان هاکی روی یخ ایران در سایت حرفه ای های این رشته ( eliteprospectshockey ) ثبت شد تا نمایندگان کشورمان در کلاس جهانی ظاهر شوند.

فرزاد هوشی دری، فرشاد مقدسی، نیما مهربان، محسن آقامحمدی، جلال کیهانفر، مازیار قربانی، آرمان بحری، متین قهارزاده، امین کره ای، محمد شیخ جعفری، دانیال باقری، امیر حیدری، عرشیا غفوری، عباس دهقانی، امیر مهدیون، دانیال ساروقی، مهبد عبداللهی، رضا پورهاشمی، اویس حسن زاده و علیرضا مهدوی ۲۰ بازیکن اعزامی به جام جهانی هستند.

کاوه صدقی بعنوان سرمربی و برادران یوری و ولاد لومانیک از روسیه بعنوان مربیان تیم در این رویداد هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند. اکبر شوقی بدنساز و پرهام طالبیان پزشک تیم ملی پوشان را در این رقابت ها همراهی خواهند کرد.

مسابقات اسکیت هاکی روی یخ قهرمانی جهان از دهم تا نوزدهم اسفندماه در قرقیزستان برگزار می‌شود و ملی پوشان از دهم اسفند راهی این رقابت ها خواهند شد.

برنامه دیدارهای تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ قرقیزستان به شرح زیر است:

۱۳ اسفند، ایران- سنگاپور

۱۴اسفند، ایران- قرقیزستان

۱۶ اسفند، ایران - کویت

۱۷اسفند، ایران - مالزی

منبع: ایرنا

ارسال نظر