بیانیه عجیب اسپورتینگ لیسبون علیه مهدی طارمی

اسپورتینگ لیسبون به عنوان جدی‌ترین رقیب پورتو شناخته می‌شود. این تیم اخیرا جنگ روانی زیادی را علیه رقیب خود شروع کرده و بیانیه عجیب اسپورتینگ لیسبون علیه مهدی طارمی، جدیدترین اقدام این تیم بوده است.

بیانیه عجیب اسپورتینگ لیسبون علیه مهدی طارمی

مهدی طارمی در مسابقه هفته گذشته موفق شد دو پنالتی از تیم حریف بگیرد. او توانست یکی از دو پنالتی را تبدیل به گل کند. پس از پایان بازی، هجمه‌های زیادی علیه مهدی طارمی و نحوه پنالتی گرفتن او در مسابقات مختلف ایجاد شد.

در فوتبال پرتغال بحث داغی شکل گرفته و موافقان و مخالفان زیادی درباره پنالتی‌های مهدی طارمی صحبت کرده‌اند. حالا تیم اسپورتینگ لیسبون، جدی‌ترین رقیب پورتو، جنگ روانی جدیدی را شروع کرده است. این تیم در سایت خود گزارشی منتشر کرده و به ستاره تیم ملی ایران توهین کرده است.

بیانیه عجیب اسپورتینگ لیسبون علیه مهدی طارمی بازتاب فراوانی داشته است. در این بیانیه القاب زشتی به این بازیکن داده شده است، به طوری که هواداران تیم پورتو واکنشی جدی به این بیانیه نشان دادند.

در بخشی از بیانیه اسپورتینگ لیسبون آمده است: «مهدی طارمی تقلبی است. او غیرواقعی است. یک مهاجم ایرانی‌ که همیشه آماده اجرای حقه‌های سیرک است. با اینکه او ایرانی است، اما هوادران پورتو خیلی او را دوست ندارند. چون او مار افسون‌گر است. او عاشق تمارض و دایو کردن است.»

بیانیه توهین‌آمیز باشگاه اسپورتینگ با واکنش منفی هواداران پورتو روبه‌رو شده است. سایت portal dos dragoes در خصوص این موضوع مطلبی با عنوان «تو شاهزاده پارسی ما هستی» منتشر کرد تا به گونه‌ای پاسخ بیانیه عجیب اسپورتینگ لیسبون را بدهد.

همچنین سایت هواداری پورتال دوس دراگوئس مطلب جدیدی منتشر کرد و در آن به بیانیه سایت باشگاه اسپورتینگ واکنش نشان داد. این سایت به تعریف و تمجید از مهدی طارمی پرداخت.

ارسال نظر