تیم ملی فوتبال ایران در جایگاه بیستم جهان قرار گرفت

تیم ملی فوتبال ایران موفق شد صعود خود به جام جهانی ۲۰۲۲ را قطعی کند. این اتفاق مهم باعث شد تیم ملی کشورمان در رنکینگ جهانی یک رتبه صعود کند. تیم ملی ایران در جایگاه بیستم جهان قرار خواهد گرفت.

تیم ملی فوتبال ایران در جایگاه بیستم جهان قرار گرفت

تیم ملی فوتبال ایران در جایگاه بیستم جهان قرار گرفت

تیم ملی فوتبال ایران در ماه ژانویه موفق شد به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند. تیم ملی کشورمان ششمین حضور خود در این رویداد بزرگ ورزشی را تجربه خواهد کرد. شاگردان دراگان اسکوچیچ دو بازی با کشورهای عراق و امارات داشت که توانست از سد این دو تیم بگذرد.

عملکرد درخشان تیم ملی ایران در سال ۲۰۲۱ و شکست‌ناپذیری این تیم در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، رنکینگ تیم ملی را در رده‌بندی جهانی بهبود بخشید. سایت فوتبال رنکینگ اخیرا رده‌بندی رسمی فیفا را پیش‌بینی کرده است. فیفا قصد دارد در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ رنکینگ تیم‌های ملی جهان را اعلام کند.

بر اساس پیش‌بینی سایت فوتبال رنکینگ، تیم ملی ایران در جایگاه بیستم جهان قرار می‌گیرد. همچنین، تیم ملی‌ کشورمان در رتبه نخست آسیا می‌ایستد و همچنان صدرنشین قاره کهن باقی خواهد ماند. با این تفاسیر، تیم ملی فوتبال ایران نسبت به رده‌بندی جهانی پیشین خود یک پله صعود خواهد کرد.

نظر شما درباره تیم ملی ایران در رتبه بیستم جهان چیست؟ آیا این تیم شایستگی این جایگاه را دارد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر