رامین عتیقه چی رییس اسکیت اینلاین هاکی آسیا شد

رییس فدراسیون جهانی اسکیت یک ایرانی را به عنوان رییس اسکیت اینلاین هاکی آسیا منصوب کرد. رامین عتیقه‌چی ریاست این عنوان مهم را برعهده گرفته است. وی از سال ۱۳۹۶ تاکنون عضو کمیسیون فنی فدراسیون جهانی اسکیت است.

رامین عتیقه چی رییس اسکیت اینلاین هاکی آسیا شد

رامین عتیقه چی رییس اسکیت اینلاین هاکی آسیا شد

ساباتینو آراکو، رییس فدراسیون جهانی اسکیت، با ارائه حکمی رامین عتیقه‌چی را به عنوان رییس اینلاین هاکی آسیا منصوب کرد. اتفاقی مهم برای ورزش ایران و هاکی که یک ایرانی به ریاست مهم آسیایی رسیده است. رامین عتیقه‌چی فعالیت بین‌المللی خود را از سال ۱۳۸۳ آغاز کرده است. وی در سال ۱۳۸۸ به عضویت کمیسیون داوران فدراسیون جهانی درآمد.

عتیقه‌چی در این سال به عنوان رییس کمیته اسکیت اینلاین هاکی منصوب شد. وی سابقه ۷ سال متوالی قضاوت در مسابقات قهرمانی جهان، قضاوت فینال مسابقات World Games 2013 بین تیم‌های آمریکا و ایتالیا را به عنوان سرداور در کارنامه خود دارد. رامین عتیقه‌چی از فروردین سال ۱۳۹۶ تاکنون عضو کمیسیون فنی فدراسیون جهانی اسکیت است.

رامین عتیقه چی رییس اسکیت اینلاین هاکی آسیا شد رامین عتیقه‌چی رییس جدید اسکیت اینلاین هاکی آسیا

در بخشی از متن حکم ساباتینو آراکو آمده است: « آقای رامین عتیقه‌چی عزیز! با کمال میل می‌خواهم انتصاب شما به عنوان رییس کمیسیون اینلاین هاکی قاره آسیا و همچنین عضویت در کمیسیون فنی فدراسیون جهانی اسکیت تا پایان زمان ریاست خود در فدراسیون جهانی اسکیت را اعلام کنم.
مطمئن هستم که شما می‌توانید نقش بسزایی در فدراسیون جهانی اسکیت و رشته اینلاین هاکی داشته باشید. برای شما در توسعه این رشته هیجان‌انگیز آرزوی موفقیت می‌کنم. مأموریت شما که همراه با شور و انرژی بالایی است، مسئولیت بزرگی است که علاوه بر توسعه رشته‌ای که شما مسئول آن هستید، باعث رشد فدراسیون جهانی اسکیت در جهان و قاره آسیا خواهد شد. من مطمئن هستم که همراه با اعضای تیم خود به نتایج عالی خواهید رسید.»

لازم به ذکر است، رامین عتیقه‌چی دوره‌های داوری اینلاین هاکی و آیس هاکی خود را در کشور‌های هنگ‌کنگ، آلمان، آمریکا و کانادا گذرانده است.

نظر شما درباره انتصاب رامین عتیقه‌چی به عنوان رییس اسکیت اینلاین هاکی آسیا چیست؟ آیا این اتفاق باعث رشد ورزش هاکی در ایران خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر