رکورد تاریخی فرهاد مجیدی در لیگ برتر ایران

شب گذشته استقلال موفق شد تیم ذوب‌آهن را شکست دهد. سرمربی آبی‌پوشان شب مهمی را در کارنامه خود ثبت کرد. رکورد تاریخی فرهاد مجیدی در لیگ برتر باعث شده عملکرد خیره‌کننده او در تیم استقلال را نشان می‌دهد.

رکورد تاریخی فرهاد مجیدی در لیگ برتر ایران

استقلال در یک بازی سخت و دشوار توانست به سه امتیاز شیرین بازی برابر ذوب آهن دست پیدا کند. جدا از این پیروزی، استقلال توانست فاصله 3 امتیاز با پرسپولیس را در صدر جدول حفظ کند و فرهاد مجیدی به یک رکورد خاص و ویژه نیز رسید.

مجیدی که تا قبل از این دیدار توانسته بود 98 امتیاز را در لیگ برتر با استقلال کسب کند، با غلبه بر ذوب آهن، به 101 امتیاز لیگ برتری رسید و توانست بهترین عملکرد را بین تمام مربیان تاریخ لیگ برتر از خود به جا بگذارد چرا که سرمربی جوان آبی ها در 48 مسابقه به این رکورد رسید.

در تاریخ لیگ برتر، مربیان زیادی هستند که از کسب 100 امتیاز لیگ برتری عبور کرده اند اما هیچ کدام تاکنون موفق به این امر نشده اند که در کمتر از 50 بازی، به این آمار دست پیدا کنند.

رکورد تاریخی فرهاد مجیدی در لیگ برتر

در میان مربیان استقلالی، امیر قلعه نویی پس از 53 بازی که روی نیمکت آبی ها نشسته بود، توانست با پیروزی برابر ملوان به 100 امتیاز در تاریخ لیگ برتر دست پیدا کند. پرویز مظلومی نیز در روزی که تیمش 2 بر صفر از سد نفت تهران عبور کرده بود، با 51 بازی روی نیمکت استقلال 100 امتیازی شد.

صمد مرفاوی نیز پس از 59 بازی با استقلال به 100 امتیاز لیگ برتری دست یافت و حالا فرهاد مجیدی پس از 48 بازی، موفق به کسب 101 امتیاز با استقلال شده و او به عنوان تنها سرمربی استقلال شناخته می شود که با کمتر از 50 بازی، به این آمار رسیده است.

در میان مربیان پرسپولیسی نیز یحیی گل محمدی پس از 50 بازی توانست به رکورد کسب 100 امتیاز لیگ برتری دست پیدا کند. برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات و سابق سرخپوشان نیز پس از 51 بازی توانسته بود به این آمار خاص برسد و حالا فرهاد مجیدی بالاتر از تمام مربیان لیگ برتری، این آمار ویژه را به نام خودش به ثبت رسانده است.

رکورد تاریخی فرهاد مجیدی در لیگ برتر ایران نوید آینده روشنی برای تیم استقلال را می‌دهد. وی تاکنون تیمی منسجم و یکدست را راهی رقابت‌های فوتبالی کرده است. هواداران استقلال از عملکرد تیم و سرمربی خود رضایت کاملی دارند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر