سردار آزمون به بایرلورکوزن پیوست

سردار آزمون مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی ایران به تیم بایرلورکوزن پیوست. آزمون از شروع فصل ۲۰۲۲/۲۰۲۳ ماجراجویی‌های خود را در بوندسلیگای آلمان آغاز خواهد کرد. بایرلورکوزن هم‌اکنون در رتبه سوم لیگ آلمان قرار گرفته است.

سردار آزمون به بایرلورکوزن پیوست

سردار آزمون به بایرلورکوزن پیوست

پس از گمانه‌زنی‌های فراوان، سردار آزمون به صورت رسمی به تیم بایرلورکوزن پیوست. پیش از این شایعاتی مبنی بر حضور وی در فوتبال فرانسه و ایتالیا منتشر شده بود. تیم‌های لیون فرانسه و یوونتوس ایتالیا شرایط سردار آزمون را مورد بررسی قرار داده بودند.

گفتنی است، تیم بایرلورکوزن هم‌اکنون در رتبه سوم جدول بوندسلیگا قرار گرفته است. مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی ایران قراردادی ۵ ساله با تیم بایرلورکوزن امضا کرده است. آزمون به صورت بازیکن آزاد به این تیم پیوسته است.

شایان ذکر است، وی تا پایان فصل در تیم زنیت روسیه بازی خواهد کرد. پیش از این عنوان بهترین بازیکن سال روسیه به «سردار آزمون» رسید ه بود.

با شروع فصل ۲۰۲۲/۲۰۲۳ بوندسلیگا، ماجراجویی‌های سردار آزمون در بوندسلیگای آلمان آغاز خواهد شد.

آزمون در تیم جدید خود پیراهن شماره ۹ را به تن خواهد کرد. جالب است بدانید، بایرلورکوزن شرایط مناسبی در جدول لیگ دارد. به همین خاطر احتمال حضور این تیم در رقابت‌های سال آینده چمپیونزلیگ بسیار بالا است. سردار آزمون شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را خواهد داشت.

لازم به ذکر است، بازیکنان ایرانی دیگری نیز در تیم بایرلورکوزن حضور داشته‌اند. مهدی پاشازاده، داریوش یزدانی و علی موسوی بازیکنانی بودند که در این تیم آلمانی بازی کرده‌اند. متاسفانه هیچکدام از این سه بازیکن شرایط مطلوبی در بایرلورکوزن نداشتند. به طوری که آنها با مصدومیت‌های زیادی دست و پنجه نرم کردند.

با این تفاسیر، سردار آزمون چهارمین بازیکن ایرانی بایرلورکوزن خواهد بود. امیدواریم مهاجم دوست‌داشتنی تیم ملی ایران شرایط مطلوبی در تیم جدید خود تجربه کند.

نظر شما درباره پیوستن سردار آزمون به بایرلورکوزن چیست؟ آیا او می‌تواند دوران درخشان خود در روسیه را در آلمان هم تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر