تیم السیلیه قرارداد رامین رضاییان را فسخ کرد

پس از چهار سال حضور در لیگ ستارگان قطر، انگار رامین رضاییان با این لیگ خداحافظی خواهد کرد. تیم السیلیه به دلیل عملکرد ضعیف این بازیکن ایرانی، قرارداد او را فسخ کرد. رضاییان هم‌اکنون در پنجره نقل و انتقالات منتظر پیشنهادات مختلفی از تیم‌های ایرانی و عربی است.

تیم السیلیه قرارداد رامین رضاییان را فسخ کرد

فسخ قرارداد رامین رضاییان توسط تیم السیلیه

رامین رضاییان مدت چهار سال است که در لیگ ستارگان قطر بازی می‌کند. وی عضو تیم الدحیل بود که به صورت قرضی به تیم السیلیه پیوست. اما شرایط بازیکن ایرانی این تیم خوب پیش نرفته و رضایت السیلیه را جلب نکرده است.

روزنامه الرایه قطر گزارش جدیدی درباره وضعیت رامین رضاییان در این تیم منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، تیم السیلیه به دلیل عملکرد ضعیف این بازیکن، قرارداد او را فسخ کرده است. رامین رضاییان نتوانست سطح فنی مورد انتظار این تیم را برآورده کند و آنها مجاب شدند به این همکاری پایان دهند. گفتنی است، تیم السیلیه شرایط مطلوبی در لیگ ستارگان قطر ندارد. این تیم یکی از گزینه‌های اصلی برای سقوط به دسته پایین است.

وضعیت رضاییان در لیگ ستارگان قطر زیاد خوب نیست. به طوری که تیم السیلیه خیلی سریع جانشین وی را پیدا کرده و بزودی بازیکن جدید خود را معرفی خواهد کرد. بر اساس شایعات، از بین محمود المواس و محمود المرضی یک بازیکن جانشین رامین رضاییان خواهد شد.

با توجه به این اتفاقات، این بازیکن ایرانی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باید تیم بعدی خود را انتخاب کند. برخی از تیم‌های ایرانی و چند تیم عراقی خواهان جذب رامین رضاییان هستند. باید منتظر بمانیم تا ببینیم شرایط رضاییان و تیم بعدی او چه خواهد شد.

نظر شما درباره فسخ قرارداد تیم السیلیه با رامین رضاییان چیست؟ آیا او در سن ۳۲ سالگی می‌تواند به دوران اوج خود برگردد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر