قهرمانی بانوان تکواندوی ایران در جام فجر

رقابت های تکواندو بین المللی جام فجر در بخش بانوان به اتمام رسید. تیم ملی ایران در این رقابت‌ها قهرمان شد و ازبکستان عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

قهرمانی بانوان تکواندوی ایران در جام فجر

به گزارش رسانه کلیک و به نقل از ایرنا، سی ودومین دوره مسابقات تکواندو بین‌المللی جام فجر، در گروه زنان که روز گذشته با حضور ۱۲۶ تکواندوکار از ۱۰ کشور ایران، افغانستان، ارمنستان، آذربایجان، هند، اردن، قزاقستان، پاکستان، ترکیه، ازبکستان و تیم پناهندگان در سالن خانه تکواندو آغاز شده بود، در نهایت با قهرمانی تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

ملی پوشان ایران با کسب ۹۳۲ امتیاز روی سکوی نخست ایستادند. ازبکستان با ۲۳۹ امتیاز نایب قهرمان شد. قزاقستان با ۸۷ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت. آذربایجان با ۸۴ امتیاز، اردن با ۴۹ امتیاز و هند با ۱۴ امتیاز رده بعدی را از آن خود کردند.

در بخش مدالی هم تیم ملی ایران با ۷ مدال طلا و یک برنز قهرمان شد. ازبکستان با یک طلا و دو نقره در مکان دوم ایستاد و تیم دوم ایران با یک نقره و پنج برنز، پرشین سازه شهسوار هم با دو نقره عناوین سوم و چهارم را به خود اختصاص داد. آذربایجان، قزاقستان و اردن هم عناوین بعدی را کسب کردند.

برترین های این دوره از مسابقات از سوی کمیته برگزاری مسابقات به این شرح معرفی شدند:

  • بهترین مربی: مهرو کمرانی
  • فنی ترین تکواندوکار: اوسی پووا (ازبکستان)
  • کاپ اخلاق: جمهوری آذربایجان
  • بهترین سرپرست: روشنک حسینی (ایران)
  • بهترین داوران: سیده زهرا صمدیان (ایران) - اوزلیم کاکیر (ترکیه) - آیگول عبدالف (آذربایجان)

منبع: ایرنا

ارسال نظر