لیگ برتر خلیج فارس تعطیل شد

مسئول مسابقات سازمان اطلاع داد لیگ برتر خلیج فارس تعطیل شده است. سهیل مهدی اعلام کرد به دلیل شروع ماه رمضان و حضور نمایندگان ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا این تصمیم را گرفته‌اند.

لیگ برتر خلیج فارس تعطیل شد

به گزارش رسانه کلیک به نقل از فارس، سهیل مهدی در خصوص برنامه بازی‌های لیگ و جام حذفی در ماه رمضان اظهار داشت: «با توجه به اینکه دو تیم فولاد و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند، دیدیم که بازی‌های معوقه لیگ به خاطر غیبت این دو تیم که در مسابقات حذفی کنار گذاشته شدند، تحمیل می‌شود.»

وی افزود: «لذا فرصت را مغتنم شمردیم و در ایام ماه مبارک فقط جام حذفی را داریم. نیمه نهایی و فینال را بعد از برنامه اعلام شده مرحله یک‌چهارم نهایی در روزهای بیستم و بیست و دوم داریم. در ایام عید فطر یا قبل از آن فینال جام حذفی را داریم و بعد از آن بلافاصله لیگ را شروع می‌کنیم.»

مسئول مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه هفته بعدی لیگ برتر چه زمانی برگزار می‌شود هم گفت: «به بعد از ماه مبارک رمضان موکول می‌شود. تمام مراحل جام حذفی تا پایان ماه رمضان تمام می‌شون. تلاش می‌کنیم فینال یا در عید فطر باشد یا قبل از آن. ۵ هفته بعد از ماه رمضان باید تا قبل از فیفا دی داشته باشیم که لیگ را به اتمام برسانیم. در آن صورت باز به ایام فیفا دی می‌رویم که به لیگ تعطیلی تحمیل می‌شود و همچنین اردوی تیم ملی امید را نیز داریم.»

ارسال نظر