ماجرای هالک ایرانی و آبروریزی بزرگ فتوشاپی

چند سالی است سجاد غریبی به خاطر فیزیک خاص خود مورد توجه قرار گرفته است. به طوری که در شبکه‌های اجتماعی به هالک ایرانی معروف شد. اما همه این ادعاها دروغی بیش نبود و موجب یک آبروریزی بزرگ شد.

ماجرای هالک ایرانی و آبروریزی بزرگ فتوشاپی

ماجرای مبارزه هالک ایرانی با مارتین فورد

سجاد غریبی ورزشکار ناشناخته‌ای است که چند سالی است به خاطر فیزیک بدنی بزرگش معروف شده است. وی به دلیل داشتن عضلات درشت و غیرعادی خود مورد توجه کاربران قرار گرفته بود. به طوری که در شبکه‌های اجتماعی با لقب «هالک ایرانی» شناخته می‌شد.

فیزیک خاص غریبی حتی مورد توجه رسانه‌های خارجی نیز قرار گرفت. وی با توجه به استقبال کاربران تصاویر و ویدیوهای مختلفی از خود منتشر می‌کرد تا قدرت بدنی بالایش را به رخ دیگران بکشد. از زمان انتشار پست‌ها و شناخته شدن هالک ایرانی، شائبه‌های بسیاری مبنی بر غیرواقعی بودن تصاویر ایجاد شده بود.

توجه رسانه‌های خارجی به سجاد غریبی باعث شد سال گذشته مارتین فورد، بدنساز معروف انگلستانی، او را به یک مبارزه رو در رو در خاک بریتانیا دعوت کند. موضوع مهمی که غریبی در صفحه شخصی خود خبر از مبارزه با فورد را منتشر کرد.

هالک ایرانی فیزیک خاص هالک ایرانی

هالک ایرانی در این مدت در اینستاگرام کری‌های بسیاری برای شکست دادن مارتین فورد می‌خواند. با این تفاسیر، برنامه مبارزه هالک ایرانی با مارتین فورد در سالن O2 شهر لندن قطعی شد. طبق برنامه منتشر شده، این مبارزه به همراه هوادارن هر دو مبارز روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

جالب است بدانید، سازمان بوکس استار به عنوان حامی این مبارزه برنامه‌ریزی‌ها را انجام داده است. این سازمان اطلاع داد که سجاد غریبی و مارتین فورد برای انجام یک پیش مسابقه به شهر دوبی سفر کنند تا روبروی یکدیگر قرار بگیرند. اتفاقی که ماجرای پوشالی هالک ایرانی را برای همگان رو کرد.

قهرمان فتوشاپی یا هالک ایرانی؟ مسئله این است

روز موعد دیدار سجاد غریبی و مارتین فورد فرا رسید. موضوعی که بسیار مورد توجه هم قرار گرفت این بود که کاربران از زاویه‌ای خارج از اینستاگرام، هالک ایرانی را دیدند. در واقع ظاهر سجاد غریبی با تصاویر اینستاگرامش تفاوت فاحشی داشت.

همه انتظار حضور پیدا کردن یک غول عضلانی را داشتند. اما سجاد غریبی همه را فریب داده بود. او ظاهر تنومندی نداشت و حتی قدش نسبت به عکس‌های اینستاگرامش هم کوتاه‌تر بود. تفاوت ظاهری او هنگامی به چشم می‌خورد که رو در روی مارتین فورد قرار گرفت.

زمانی که این دو مبارز روبروی هم قرار گرفتند، فورد با یک ضربه به تخت سینه غریبی وارد کرد و او را نقش بر زمین کرد. ضربه ناگهانی مارتین فورد شاید هالک ایرانی را غافلگیر کرده باشد، اما در ادامه که این دو نفر دست به یقه شدند، قدرت پایین غریبی را بر همه نمایان کرد.

این اتفاق عجیب باعث آبروریزی بزرگی شد. به طوری که همه مردم ایران فهمیدند تمام تصاویر و ویدیوهای صفحه اینستاگرام سجاد غریبی فتوشاپی بیش نبوده است. جالب اینکه وی هیچ دوره ورزش‌های رزمی را هم ندیده است. او فقط برای بزرگ کردن عضلات خود اقدام به بدنسازی کرده است.

معروفیت پوشالی هالک تقلبی ایران

عدم شناخت سجاد غریبی به فنون رزمی یکی از موضوعاتی است که بحث‌های زیادی را راه انداخته است. به طوری که باعث شد علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس ایران، نیز به او توصیه کند چهار ماه مانده به مسابقه با تیم بوکس تمرین کند. اما هالک قلابی ایران از این کار امتناع کرد و بدون هیچ تمرین خاصی راهی دوبی شد.

بسیاری از هوادارن غریبی اتفاق رخ داده را تقصیر حرکت ناجوانمردانه مارتین فورد می‌دانند. موضوعی که خود سجاد غریبی در لایو اینستاگرام خود نیز به آن اشاره کرد. اما اگر این مورد را تأیید کنیم، باز هیچ توجیهی بر فریبکاری فتوشاپی سجاد غریبی وجود ندارد.

سجاد غریبی تفاوت ظاهری سجاد غریبی در واقعیت با اینستاگرام

اقدامی غیرحرفه‌ای و مضحک از کسی که توسط کاربران اینستاگرام بزرگ شد. سجاد غریبی به قدری محو زرق و برق‌های دروغین اینستاگرام شده بود که واقعا خود را تنومندترین ورزشکار ایران تصور می‌کرد. به طوری که باعث شد به جامعه ورزش رزمی ایران نیز لطمه‌ای جدی وارد شود.

گفته می‌شود سجاد غریبی برای اینکه هیکل فتوشاپیش لو نرود، هنگام رو در رویی با مارتین فورد، چهار عدد لباس هودی زیر لباسش پوشیده بود تا فیزیک بزرگ بدنش را به رخ حریفش بکشد. تمامی این اتفاقات باعث شد وی در چند روز گذشته بیش از پیش دیده شود.

تاکنون تعداد کاربران صفحه غریبی به یک میلیون فالوور رسیده است. گفتنی است، پیش از این کاربران بسیار کمی صفحه هالک پوشالی را دنبال می‌کردند. از روز انتشار ویدیوی پیش مبارزه غریبی و فورد، بیش از ۵۰۰ هزار نفر اقدام به فالو کردن صفحه اینستاگرام سجاد غریبی کرده‌اند.

هالک ایرانی افزایش فالوورهای سجاد غریبی در اینستاگرام

در ادامه اتفاقات رخ داده، وی واکنشی رسمی به پیش مبارزه با مارتین فورد نشان داد. سجاد غریبی در لایو اینستاگرام برای توجیه کوچک شدن فیزیک بدنش، کاهش وزنی عجیب ۳۵ کیلویی را بهانه کرد. همچنین، وی حرکت مارتین فورد را یک عمل غیرقانونی در بوکس اعلام کرد.

جالب است بدانید، هالک ایرانی در دوبی بیکار ننشسته است و رو به ساخت فیلم‌های اینستاگرامی آورده است. پس از اتفاقات رخ داده، دو ویدیو از سجاد غریبی منتشر شده که هدفی جز سوار شدن بر موج ایجاد شده در فضای مجازی ندارد.

حتی در ویدیوهای منتشر شده ضعف بدنی هالک پوشالی قابل مشاهده است. در ویدیوی دوم زمانی غریبی مرد ظالم را از روی زمین برمیدارد، نمی‌تواند به خوبی تعادل خود را حفظ کند و به سختی او را از کادر خارج می‌کند.

هالک ایرانی هالک فتوشاپی ایران

آیا مسابقه سجاد غریبی با مارتین فورد برگزار می‌شود؟

توجیهات مضحک و خنده‌دار غریبی بیش از پیش توهین به جامعه ورزش و کاربرانی است که در این مدت فریب ظاهر فتوشاپی او را خورده‌اند. با این حال، برنامه مبارزه هالک ایرانی و مارتین فورد همچنان پا بر جا است. اصلی‌ترین موضوع برای انجام این مبارزه به پول ختم می‌شود.

تعدادی از بلیت‌های مسابقه مذکور پیش‌فروش شده است. قیمت پایه بلیت‌ها ۴۰ پوند معادل ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. سالن O2 دارای ظرفیت ۲۰ هزار تماشاگر است که با فرض پر شدن کل سالن، مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از طریق بلیت فروشی انجام می‌شود.

اگر سهم سازمان بوکس استار و اسپانسرها را کنار بگذاریم، مبلغ قابل توجهی عاید سجاد غریبی و مارتین فورد خواهد شد. به خصوص زمانی که این ماجرا حسابی سر و صدا کرده است. اسپانسرهای این رقابت اصرار به انجام مبارزه غریبی و فورد دارند.

هالک ایرانی فتوشاپ یکی از نمونه تصاویر فتوشاپ ناشیانه سجاد غریبی

بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده، سجاد غریبی حداقل معادل پولی ۳۰ هزار دلار را از این رقابت‌ها دریافت خواهد کرد. بنابراین، او با فریبکاری و آبروریزی بین‌المللی پول زیادی به جیب خواهد زد. اگر او در رقابتش با مارتین فورد شکست بخورد بیش از پیش آبروی ورزش‌های رزمی ایران را خواهد برد.

به هرحال سجاد غریبی با اعتماد بنفس کاذب خود به خوبی نشان داد که بیشتر ادعاهایی که در شبکه‌های اجتماعی داده می‌شود دروغی بیش نیست. متأسفانه جامعه ایران به جای طرد کردن این افراد دروغگو، بیشتر به آنها بها می‌دهند و شاهد ظهور پدیده‌های جدیدی در فضای سمی اینستاگرام می‌شویم. با این تفاسیر، شما می‌توانید نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

حجم ویدیو: 4.39M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26 | دانلود ویدیو
ارسال نظر