مسابقات اسکی در پیست دیزین تعطیل شد

مدیر داخلی مجموعه بین المللی پیست اسکی دیزین البرز خبر از تعطیلی پیست دیزین داد. وی  اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان انجام رقابت های اسکی در این پیست وجود ندارد.

مسابقات اسکی در پیست دیزین تعطیل شد

صادق کلهر روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: قرار بود که رقابت های زیر ۱۶ سال و یک سری مسابقات داخلی در این پیست برگزار شود که به دنبال شیوع ویروس کرونا و طی نامه ای از سوی فدراسیون تا اواخر بهمن انجام مسابقات در این پیست تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری رقابت‌ها باید منتظر اعلام فدراسیون و شرایط استان باشیم، اظهار داشت: این در حالی است که مردم و ورزشکاران در پیست با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور می یابند.

کلهر ادامه داد: با روشن شدن وضعیت استان از نظر ویروس کرونا تصمیمات لازم در خصوص برگزاری رقابت ها و نحوه حضور ورزشکاران اتخاذ خواهد شد.

پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.
ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر