آمادگی ایران برای میزبانی از مسافران جام جهانی ۲۰۲۲

وزریر راه و شهرسازی برای بررسی زیرساخت‌های گردشگری کیش، به این جزیره سفر کرده است. وی از آمادگی ایران برای میزبانی از مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد.

آمادگی ایران برای میزبانی از مسافران جام جهانی ۲۰۲۲

به گزارش کلیک به نقل از تسنیم، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی امروز در حال میزبانی از وزیر حمل و نقل قطر در جزیره کیش است.

وی درباره شرایط میزبانی از مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ بیان کرد: «ایران برای همکاری با قطر برای میزبانی از مسافران جام جهانی فوتبال آمادگی دارد.»

رستم قاسمی در ادامه افزود: «در دیدار اخیر رئیس جمهور کشورمان از قطر، رؤسای دو کشور ابعاد مختلف مشارکت ایران در حوزه‌های سفر‌های دریایی، هوایی و اسکان مسافران را مورد ارزیابی قرار دادند.»

وی نسبت به نزدیک بودن جزیره کیش به کشور قطر بیان کرد: «مسافت 40 دقیقه‌ای پرواز از کیش به قطر و زیرساخت‌های مناسب هتلی، جزیره کیش را به یکی از مهمترین نقاط تبدیل کرده که می‌تواند در میزبانی از مسافران جام جهانی نقش‌آفرینی کند.»

وزیر راه و شهرسازی در انتها گفت: «علاوه بر کیش، استان‌های ساحلی و غیرساحلی ایران هم در میزبانی از مسافران و پشتیبانی از حوزه‌های حمل و نقلی و گردشگری مشارکت خواهند داشت.»

بر اساس این گزارش، جاسم بن سیف السلیطی، وزیر حمل و نقل و ارتباطات قطر، امروز برای بازدیدی دو روزه از امکانات و زیرساخت‌های کیش، وارد این جزیره خواهد شد.

ارسال نظر