نامه رسمی پرسپولیس برای جذب بیرانوند منتشر شد

نامه رسمی پرسپولیس برای جذب بیرانوند منتشر شده است. این نامه نشان می‌دهد که این باشگاه در نیم‌فصل (زمستان سال ۱۴۰۰) در تلاش به خدمت گرفتن دروازه‌بان تیم ملی ایران بوده است.

نامه رسمی پرسپولیس برای جذب بیرانوند منتشر شد

به گزارش رسانه کلیک به نقل از ایسنا، در هفته‌های اخیر با تصمیم کادر فنی پرسپولیس، حامد لک از تیم پرسپولیس کنار گذاشته شد. قرمزپوشان احمد گوهری را در نیم‌فصل به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه کردند تا به عنوان سنگربان اصلی پرسپولیس مورد استفاده قرار بگیرد، اما عملکرد نامطمئن و سینوسی او باعث ایجاد نقدهایی به کادر فنی پرسپولیس شد که چرا این تیم نباید دروازه‌بانی در سطح ملی داشته باشد؟

به همین منظور اخیرا نامه رسمی پرسپولیس برای جذب بیرانوند منتشر شده است. این نامه نشان می‌دهد این تیم در نیم‌فصل و زمانی که سیدمجید صدری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود، در دو نامه جداگانه خواهان به خدمت گرفتن علیرضا بیرانوند شده‌ است.

نامه رسمی پرسپولیس برای جذب بیرانوند

در نامه اول که در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۷ آذر ۱۴۰۰) به امضای سیدمجید صدری (سرپرست وقت باشگاه پرسپولیس) رسیده، این باشگاه به یک مدیر برنامه اجازه می‌دهد تا به نمایندگی از پرسپولیس، اقدام به مذاکره برای انتقال قرضی بیرانوند از باشگاه بواویشتای پرتغال به پرسپولیس کند.

در نامه دیگری که در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۳ دی ۱۴۰۰) به امضای سیدمجید صدری رسیده، پرسپولیس رسما علاقه خود را برای انتقال دائمی بیرانوند اعلام کرده و از شرکت نقل‌ و انتقال بازیکن مذکور خواسته تا مقدمات انتقال قطعی بیرانوند به پرسپولیس را انجام دهد.

نامه رسمی پرسپولیس برای جذب بیرانوند

بررسی این نامه‌ها نشان می‌دهد که گل‌محمدی در نیم‌فصل به دنبال جذب دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران بوده تا با بازگشت بیرانوند به پرسپولیس، از دروازه تیمش اطمینان خاطر بیش‌تری داشته باشد. اما عملی نشدن این انتقال، باعث شده پرسپولیس که فقط حامد لک را در آن مقطع در اختیار داشت، احمد گوهری را جذب کند.

ارسال نظر