گیتی پسند قهرمان لیگ برتر فوتسال شد

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان موفق شد عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند. شاگردان محمد کشاورز در تیم گیتی پسند موفق شدند با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی برسد. بنابراین با فاصله دو هفته به پایان لیگ برتر، این تیم اصفهانی قهرمانی خود را مسجل کرد.

گیتی پسند قهرمان لیگ برتر فوتسال شد

به گزارش رسانه کلیک و به نقل از ورزش سه، رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال ایران امروز پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم‌های گیتی‌پسند و زندی‌بتن کلاردشت از ساعت ۱۶ امروز در سالن پیروزی اصفهان مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت شاگردان محمد کشاورز توانستند به طلسم ناکامی‌های فصول گذشته پایان بدهند.

بازی با جذابیت زیادی شروع شد و دو تیم رقابت نزدیکی با یکدیگر داشتند و تا گل سوم یکی یکی پیش می‌رفتند، اما پس از اینکه بازی با نتیجه ۳ بر ۳ دنبال می‌شد، اصفهانی‌ها پیشروی کردند و موفق شدند کنترل بازی را کاملا در اختیار بگیرند.

شاگردان محمد کشاورز که انگیزه زیادی برای کسب پیروزی در این مسابقه خانگی و قطعی کردن قهرمانی خود در لیگ برتر فوتسال داشتند، توانستند با نمایشی بهتر نسبت به حریف خود در دیدار امروز به پیروزی پُر گل ۶ بر ۴ مقابل زندی بتن کلاردشت دست پیدا کنند و صاحب جام در فصل ۱۴۰۰ شوند.

گیتی پسند قهرمان لیگ برتر فوتسال شد

در روزی که گیتی‌پسند اصفهان موفق به کسب پیروزی مقابل زندی‌بتن کلاردشت شد، علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان ملی‌پوش این تیم توانست دو گل بزند و دیگر گل‌های شاگردان کشاورز را میثم برموشی(۲ بار)، سعید احمدعباسی و فرهاد توکلی به ثمر رساندند.

گیتی‌پسند اصفهان با کسب پیروزی در بازی امروز مقابل زندی بتن، ۶۱ امتیازی شد و با حفظ جایگاهش در صدر جدول و با توجه به فاصله ۶ امتیازی با مس سونگون رده دومی، قهرمانی خود در لیگ برتر فوتسال ایران را قطعی کرد.

شاگردان محمد کشاورز در شرایطی موفق به کسب این افتخار مهم شدند که مس سونگون ورزقان طی چهار فصل اخیر لیگ برتر فوتسال توانسته بود به چهار عنوان قهرمانی پیاپی دست پیدا کند، اما گیتی‌پسند امسال طلسم‌شکنی کرد و به این عنوان رسید

در فاصله دو هفته به پایان فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر فوتسال ایران، تیم‌های مس سونگون ورزقان با ۵۴ امتیاز، کراپ الوند ایرانیان با ۵۳ امتیاز، مقاومت البرز با ۵۲ امتیاز و سن‌ایچ ساوه با ۵۰ امتیاز برای کسب عنوان نایب‌قهرمانی و قرار گرفتن در رتبه‌های دوم تا پنجم جدول تلاش می‌کنند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر