نشان سرآمدی دیجیتال به شرکتهای منتخب اهدا گردید

اولین کنفرانس تخصصی تبلیغات دیجیتالی و نظرسنجی سرآمدی دیجیتال با مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، حمایت سازمان فناوری اطلاعات و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای مرتبط برگزار گردید. در این مراسم ضمن ارائه سخنرانی های ارزشمند از اساتید برتر این حوزه، 100 شرکت سرآمد دیجیتال منتخب مردم، معرفی و با اعطای نشان سرآمدی دیجیتالی از آنها تقدیر به عمل آمد.
 در این مراسم که سه شنبه 27 بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد و با حضور و سخنرانی دکتر جلالی رئیس مرکز پژوهشهای مجلس و نیز سخنرانی اساتید محترم دانشگاه و مشاوران حوزه بازاریابی و تبلیغات دیجیتالی برگزار گردید، ضمن ارائه آخرین موضوعات و تکنیک های بازاریابی و تبلیغات دیجیتالی، شرکتهای منتخب از نگاه مردم بر اساس معیارهای پنج گانه وضعیت وب سایت شرکت، فعالیت درشبکه های اجتماعی، تبلیغات و اطلاع رسانی دیجیتالی، تولید و انتشار محتوای آنلاین و فروش و ارائه خدمات آنلاین، معرفی شدند.
دکتر محمد ناطق رئیس شورای سیاستگذاری کنفرانس در حاشیه این کنفرانس ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر توسعه دیجیتالی کسب و کارها می تواند یک فرصت باشد عنوان کرد: در 2 تا 3 سال آینده، این فرصت تبدیل به یک ضرورت برای کسب و کارها خواهد شد و کسب و کارهایی که فرصت امروز را برای توسعه استراتژی دیجیتالی و بهره گیری از ابزارهای ویژه آن نادیده گرفته باشند، ضمن از دست دادن سهم بزرگ مخاطبان دیجیتالی، به چالش های بزرگی در حوزه مدیریت هزینه و رقابت با کسب و کارهای دیجیتالی بر خواهند خورد.
 آقای هادی اسدی رییس کمیته اجرایی کنفرانس نیز توصیه کردند شرکتها با بررسی و تحلیل جامعه مشتریان خود، به طرح ریزی برنامه های تحولی جامع دیجیتالی بپردازند تا بتوانند ضمن تعریف نقش ابزارهای دیجیتالی در توسعه کسب و کارشان، از فرصتهای بهبود ارتباطات و خدمات دیجیتالی در حوزه مشتریان نیز بهره مند شوند.
در نهایت ایشان اظهار امیدواری کردند برگزاری رویدادهایی از این دست بتواند در توسعه دیجیتالی کسب و کارها و ارائه خدمات بهتر به مشتریان در بستر تکتولوژیهای جدید دیجیتالی، کمک کننده باشد.

 

 



بدون دیدگاه