ارتباط توئیتری مدیر عامل تسلا با مشتریان

رسانه کلیک – ایلان ماسک مدیر عامل تسلا برخلاف مدیران عالی رتبه شرکت‌های بزرگ فعالیت گسترده ای در دنیای مجازی دارد و هر از گاهی به سؤالات مشتریان خود در دنیای مجازی پاسخ می‌دهد.

در اواخر همین هفته ایلان ماسک (Elon Musk) مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا به سؤال های مشتریانش در خصوص صندلی‌های الکتریکی، فرمان اتومبیل و موارد دیگر پاسخ داد.

شرکت تسلا به جلب رضایت مشتری شهرت دارد و در این حیطه نمره بسیار خوبی از مشتریان خود دریافت کرده است. بنا بر گفته‌های مشتریان این شرکت، خودروهای تسلا تجربه ای متفاوت از اتومبیل‌رانی را به ارمغان می آورند.

گفته می شود مدیر عامل تسلا هنگامی که درگیر پروژه‌های خود نیست، اوقات فراغت خود را با مشتریانش در دنیای مجازی پر می‌کند. وی گاهی در توئیت های خود از اهدافش پرده بر می دارد. بر اساس یکی از توئیت‌های اخیر ماسک، در آینده نزدیک شاهد نوعی تکنولوژی در اتومبیل‌های این شرکت خواهیم بود که طی آن، دستگیره درهای خودرو به طور اتوماتیک در نزدیک‌ترین موقعیت نسبت به سرنشین تنظیم می‌شوند.

به طور کلی، افراد کمی مانند ماسک وجود دارند که دائما به فکر آینده بوده و برای بهبود اوضاع برنامه‌ریزی می‌کنند.



بدون دیدگاه