اسنپ چت رقیب تلویزیون نیست؛ مکمل آن است

رسانه کلیک – اسنپ چت قصد دارد با ایجاد برخی تغییرات، نسخه اصلی خود را به نمایش بگذارد و اهداف خود را در زمینه پخش برنامه های تلویزیونی پیاده سازی کند.

شرکت اسنپ چت (Snapchat) در صدد است نسخه اصلی خود را تا آخر سال جاری میلادی ارائه دهد. «نیک بل» سرپرست اسنپ چت و نائب رئیس بخش محتواگذاری این شرکت نسخه برنامه ریزی شده را به عنوان نوعی ریسک برای شرکت معرفی کرده است.

عده ای از تحلیلگران کارکرد برنامه Snapchat را مبهم توصیف کرده و گفته اند تمرکز روی نسخه های این اپلیکیشن امری ضروری است. تاکنون این شرکت برای ایجاد نسخه های اسنپ چت از شبکه های مخاطبان استفاده کرده است. امسال این شبکه اجتماعی برای به نمایش گذاشتن اخباری چون Saturday Night Live، برنامه های Bachelor recap و نیز برنامه «واقعیت هایی درباره تاریخ» به ترتیب با شبکه های NBC، ABC و A&E همکاری کرده است.

محتوای اصلی نسخه می تواند به اسنپ چت کمک کند تا اهداف خود را قانونی کند و کنترل بیشتری روی آن داشته باشد، اما محتوای اصلی پرمخاطره و گران است، بخصوص که رشد کاربران این شبکه اجتماعی بسیار آهسته است.

گفتنی است؛ اولین نسخه این مجموعه متعلق به سال ۲۰۱۵ است و Literally Cant Even نامیده می شد که بسیار مورد انتقاد قرار گرفت.

اسنپ چت قصد دارد به جای رقابت با تلویزیون خطی، آن را تکمیل کند. نیک بل، نائب رئیس بخش محتواگذاری در این شرکت می گوید: «موبایل باعث نمی شود مردم تلویزیون را کنار بگذارند. موبایل در اصل یک رسانه جدید محسوب می شود».

بل همچنین گفته است که از این شبکه اجتماعی می توان به عنوان ایده ای برای کار با استودیوی فیلم استفاده کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .