ادغام علی بابا و زورق، دو غول گردشگری آنلاین در ایران

رسانه کلیک – علی بابا و زورق دو شرکت بزرگ حوزه گردشگری آنلاین ایران همزمان با کنفرانس D8 در پارک فناوری پردیس از ادغام و سرمایه‌گذاری جدید خبر دادند.

به گزارش کلیکاین ادغام در راستای توسعه صنعت گردشگری، اشتغال‌زایی بومی و خلق ارزش از طریق هم‌افزایی تجربه کارآفرینان و توان سرمایه‌گذاران صورت گرفته و موجب تقویت روحیه مشترک در زیست بوم کارآفرینی ایران خواهد شد.

به گفته مدیران دو شرکت این ادغام و سرمایه‌گذاری حاصل سرمایه‌گذاری مشترک صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران (ITDF) و شرکت نوین اندیشان سرآوا پارس (SARAVA) بوده است.

بر اساس این توافق دو شرکت «علی بابا» ، شرکت «زورق» و شرکت «جابا ما» در هلدینگ توسعه تجربه شایسته سفر ( توشا) ادغام می‌شوند. ارزش هلدینگ «توشا» پس از این ادغام و سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان( ۹۶.۵ میلیون دلار) تعیین شده است.

همچنین سرمایه‌گذاری سرآوا در راستای دستیابی به اهداف این ادغام ۹۰ میلیارد تومان(۲۲ میلیون دلار) اعلام شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.