افزایش راندمان سازمان ها مرهون روابط عمومی‌شان است

رسانه کلیک – معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روابط عمومی باید با توجه به سطوح مختلف ارتباطی و مخاطبانشان، راندمان سازمان‌ های خود را بهبود بخشیده و افزایش دهد.
به گزارش کلیک؛ به نقل از آریا، نصرالله جهانگرد در چهاردهمین کنفرانس بین‌ المللی روابط عمومی ایران در مرکز همایش‌ های بین‌ المللی صدا و سیما در خصوص نقش حیاتی روابط عمومی‌ در حیات سازمان‌ ها و جامعه گفت: اعتبار و اعتماد عمومی دو مؤلفه مهمی است که اگر روابط عمومی‌ ها بتوانند به این مهم دست یابند قطعاً موفق به چهره‌ سازی از سازمان خود و افزایش سهم آن در جامعه خواهند شد.

وی افزود: فعالیت در روابط عمومی‌ ها نیازمند شناخت اتفاقات پیرامونی و ایجاد یک شبکه ارتباطی با خلاقیت فراوان برگرفته از تجربه‌ های گرانبها به منظور ارتقای ظرفیت ارتباطی است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران اظهار داشت: متأسفانه در پرتال‌ های سازمانی کمتر از بسته‌ بندی عمومی اطلاعات ایده‌ پردازی و مخاطب‌ شناسی بهره برده می‌ شود؛ لذا بهتر است روابط عمومی‌ با توجه به سطوح مختلف ارتباطی و افزایش تعامل با مخاطبان از حجم تردد آنان به سازمان‌ها کاسته و راندمان سازمان خود را بهبود بخشیده و افزایش دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .