آموزش اینستاگرام

سهم سامسونگ در بازار چین کمتر از 1 درصد شد!

همراه اول در کلیک

رسانه کلیک – گوشی های هوشمند سامسونگ فروش کمی در چین دارند. بر اساس آمار جدید سهم سامسونگ در بازار چین به کمتر از 1 درصد رسیده است.

سامسونگ در سال های اخیر عملکرد بسیار مناسبی را در بازار گوشی های هوشمند از خود نشان داده است. محصولات این شرکت کره ای در کشورهای مختلف طرفداران زیادی دارند. با این حال خریداران چینی تمایل کمی نسبت به گوشی های این برند از خود نشان می دهند.

بر اساس گزارش جدیدی که به وسیله Yonhap News Agency منتشر شده است، سهم سامسونگ در بازار چین به کمتر از 1 درصد رسیده است. در سال 2013 سهم سامسونگ در بازار چین برابر با 20 درصد بود.

بنابر اعلام Strategy Analytics، در سه ماهه دوم سال 2018 گوشی های سامسونگ از نظر فروش در مقام دوازدهم قرار گرفته اند. این شرکت کره ای تنها موفق به فروش 800 هزار دستگاه در کشور چین شده است. 

در حال حاضر به ترتیب شرکت های هواوی، اوپو، ویوو، شیائومی و اپل پرفروش ترین برندها در بازار گوشی های هوشمند چین محسوب می شوند. سامسونگ در آینده از گلکسی نوت 9 رونمایی می کند.

گزارشی در گذشته به معرفی این دستگاه در تاریخ 15 آگوست در کشور چین اشاره کرده بود. بر اساس شایعات و اطلاعات منتشر شده فبلت سامسونگ نوت 9 به نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 2K مجهز می شود.

قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده اگزینوس 9810 تامین می کند. این دستگاه در نسخه پایه به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. در بخش پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی قرار می گیرد.

از دیگر مشخصات گلکسی نوت 9 می توان به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ اشاره کرد. گزارش ها به حضور قلم S Pen جدید در این فبلت اشاره می کنند (قلم S Pen نوت 9 در تصویر جدیدی به نمایش در آمد).

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.