ثبت سرویس های ارتباطی به مشترکان اطلاع‌ رسانی می‌ شود

رسانه کلیک – معاون رگولاتوری عنوان کرد: تمامی سرویس های ارتباطی که برای متقاضیان ثبت می‌ شود، از طریق سامانه استعلام تعداد سرویس های مشترکان اپراتورهای مخابراتی به شماره موبایلشان اطلاع رسانی می‌ شود.

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ مجید حقی معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اشاره به اینکه مسئولیت قانونی تخلف یا هرگونه سوء استفاده از سرویس های ارتباطی با مالک آن است، عنوان کرد: اطلاع‌ رسانی سرویس های ثبت شده به نام مشترکان با هدف احراز هویت مشترکان، اطلاع‌ رسانی دقیق مالکیت سرویس های ارتباطی، اصلاح مغایرت‌ های مالکیتی ایجاد شده به دلیل عدم نقل و انتقال مالکیت یا جمع‌ آوری نکردن سرویس های واگذار شده قبلی و جدید انجام می‌ شود.

وی اظهار داشت: چنانچه سرویس ارتباطی شامل موبایل، تلفن ثابت، سرویس ADSL و TD-LTE برای هریک از مشترکان در اپراتورهای مخابراتی ثبت شود، به یکی از شماره تلفن های همراه ثبت شده به نام مشترک اطلاع‌ رسانی می‌ شود و در صورتی که مشترک این پیامک را دریافت کند، ولی از سرویس دایر شده اطلاعی نداشته باشد، باید به اپراتور ذکر شده در متن پیامک مراجعه کرده و برای تعیین تکلیف سرویس اقدام کند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری درباره ثبت سرویس تلفن ثابت به نام مشترکان در شرکت مخابرات ایران افزود: این دسته از مشترکان می‌ توانند از طریق تماس با شماره ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران پیامک دریافت شده درباره ثبت تلفن ثابت به نام خودشان را پیگیری کنند.

حقی تصریح کرد: اگر مشترکان در این زمینه شکایتی دارند می‌ توانند شکایت خود را با ذکر شماره، نام و نوع سرویس در سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس www.۱۹۵.ir یا تماس با شماره تلفن ۱۹۵ اعلام کنند تا اپراتور مربوط آن را پیگیری کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.