تویوتا با ارزش ترین برند تولیدکننده خودرو در جهان باقی ماند

رسانه کلیک – لیست با ارزش ترین برندهای جهان برای سال 2019 منتشر شد. تویوتا با ارزش ترین برند تولیدکننده خودرو در جهان است.

شرکت ها بر اساس میزان فروش، سود، تعداد فالوورها در شبکه های اجتماعی و حتی تعداد کارمندان در سراسر جهان رده بندی می شوند. به تازگی لیست با ارزش ترین برندها برای سال 2019 توسط Kantar Millward Brown با نام BrandZ Top 100 منتشر شده است.

در لیست جدید، تویوتا در صدر برندهای خودروسازی قرار گرفته و بی ام و و مرسدس بنز پس از آن در این لیست به چشم می خورند. در حالت کلی، این شرکت در مقایسه با برندهای دیگر حاضر در این لیست، عملکرد مناسبی ندارند.

تویوتا در رتبه 41ام، مرسدس بنز در رده 54ام و بی ام و در رده 55ام این لیست به چشم می خورند که در مقایسه با سال 2018، عقبگرد داشته اند. شرکت های دیگر که به عنوان 10 برند باارزش صنعت خودرو شناخته می شوند را هوندا، فورد، نیسان، تسلا، آئودی، فولکس واگن و پورشه تشکیل می دهند.

در این لیست، فولکس واگن توانسته با وجود رسوایی دیزل گیت، جایگاه خود را بهبود دهد. پورشه در این لیست برای اولین بار حضور پیدا کرده که البته برای دستیابی به این مهم، شرکت هندی Maruti-Suzuki را شکست داده است.

در حال حاضر شرکت هایی مانند آمازون، اپل و گوگل در صدر لیست با ارزش ترین برندهای جهان قرار گرفته اند. این شرکت ها به علت سرویس های متعدد خود، درآمد بالایی دارند. شرکت های خودروسازی قصد دارند در بخش سرویس ها و خدمات سرمایه گذاری کنند.

میزان تبلیغات شرکت های خودروسازی در مقایسه با گذشته افزایش چشمگیری داشته است. در سال های اخیر شاهد تبلیغات این برندها در تلویزیون، رادیو، فیلم ها و اینترنت بودیم. برای موفقیت در این بازار، شرکت ها باید بیش از پیش روی برند و جلب نظر خریداران تمرکز کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.