بازدید دو میلیونی کلاسیکو در 24 ساعت؛ موفقیت بزرگ عادل فردوسی پور

رسانه کلیک – پس از انتشار ویژه برنامه کلاسیکو به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور در پلتفرم‌های آنلاین ویدیویی، تنها با گذشت ۲۴ ساعت از پخش، رکوردی دست‌نیافتنی از تعداد بیننده‌های این برنامه به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی “کلاسیکو” و با ثبت آمار تماشا از سوی سه پلتفرم فیلیمو، نماوا و بازار که تنها پخش کنندگان “کلاسیکو” هستند، یک میلیون و ۸۲۰ هزار کاربر در طول ۲۴ ساعت اولیه پخش این برنامه را تماشا کرده‌اند.

همچنین با توجه به این نکته که برای هر دستگاه تماشا می‌توان بیشتر از یک تماشاگر را در نظر گرفت، باید توجه داشت که عدد اعلام شده برآوردی از حداقل تعداد تماشاگر در ۲۴ ساعت اولیه انتشار است و تعداد واقعی تماشاگران “کلاسیکو” در ۲۴ ساعت ابتدایی انتشار عددی فراتر از یک میلیون و ۸۲۰هزار نفر تخمین زده شده است.

“کلاسیکو” یک تاک‌شو اینترنتی به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور است که از یکشنبه ۲۴ آذر در ساعات پایانی شب به نمایش درآمده و حالا با ثبت یک رکورد ۲۴ ساعته، بیشترین تعداد بازدید در بین تمام محتواهای منتشر شده در شبکه نمایش خانگی را به خود اختصاص داده است.

این برنامه که به مناسبت نزدیک شدن به رقابت حساس دو تیم بارسلونا و رئال مادرید و با اجرای پژمان جمشیدی ساخته شده است، با حضور مهمان‌هایی از جمله علی دایی، وریا غفوری، امیرمهدی ژوله و ژابی آلونسو به بحث و تحلیل پیرامون این مسابقه مهم می‌پردازد و امکان تماشای آن برای عموم مردم رایگان است.

با توجه به ادامه‌دار بودن پخش ویژه برنامه “کلاسیکو”، پیش‌بینی می‌شود که استقبال در روزهای پیش‌رو با افزایش چشمگیری رو‌به‌رو خواهد شد و مسیر تولیدات مشابه آینده را هموارتر خواهد کرد.

امیر ناظمی رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در ابن راستا طی توییتی نوشت: «هر روز حدافل سه انتخاب پیش روی هر کسی از جمله اکوسیستم استارتاپی ایران است:

  1. سناریوی مزدک میرزایی: ناامیدی و مهاجرت
  2. سناریوی عادل فردوسی پور: ماندن برای ساختن راه های خلاقانه
  3. سناریوی میثاقیان

دومی نه تنها امید را می سازد؛ بلکه آینده جامعه ای را نوگرایانه شکل می دهد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.