آموزش اینستاگرام

برای نجات کسب و کارها در دوران کرونا چه نرم افزاری برای سازمان‌ها ضروریست؟

همراه اول در کلیک

رسانه کلیک – مدیران موفق همواره بدنبال تبدیل تهدیدها به فرصتها هستند و اکنون نیز در شرایط بحران کرونا نسبت به تحولات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و سعی میکنند با تغییر استراتژی، کسب و کار خود را با شرایط ایجاد شده منطبق کنند.

همه ما میدانیم که آینده کسب و کارها بسیار متفاوت تر از گذشته خواهد بود و باید برای نجات کسب وکار خود به فکر راه حل مناسبی باشیم. مطمئنا در آینده، دورکاری کارمندان بیشتر شده و مدیریت و اجرای صحیح دورکاری در گرو استفاده از بستری امن و برنامه ریزی دقیق خواهید بود.

یک راه حل امن و جامع برای فرار از کرونا و مدیریت دورکاری یکپارچه کردن محیط کاری کارکنان سازمان است.

نرم افزار اتوماسیون کسب و کار، نرم افزاری برای مدیریت بهتر دورکاری کارکنان

مسلما شما برای مدیریت دورکاری و همکاری تیمی به نرم افزاری نیاز دارید که حداقل بتواند نیازهای زیر را مرتفع کند:

  • تقسیم و زمان‌بندی کارها بین کارکنان
  • امکان گزارش گیری و پیگیری کارها
  • ارتباط بین همه کارمندان با یکدیگر
  • چت سازمانی
  • کار مشترک بر روی اسناد
  • قابلیت استفاده بر روی انواع تلفن همراه
  • امکان ارسال ایمیل و فکس درون برنامه ای
  • امنیت شبکه اطلاعات سازمان
  • تعیین سطح دسترسی به اطلاعات و اسناد
  • مدیریت یکپارچه اسناد و گردش فرایندها در سازمان

یکی از جامع ترین نرم افزارهای دورکاری ، نرم افزار اتوماسیون کسب و کار است. این ابزار انواع ارتباطات داخلی و خارجی سازمان را تسهیل کرده و بعنوان یک بستر مناسب برای مدیریت کارمندان دورکار بشمار می‌آید.

اتوماسیون کسب و کار میتواند به شما در ایجاد، ذخیره، تجزیه و تحلیل، به اشتراک گذاری و پیگیری مکاتبات و داده های محرمانه کمک کرده و کسب‌وکارتان را از بسیاری از مشکلات ناشی از دورکاری نجات دهد.

چگونه یک نرم افزار اتوماسیون کسب و کار مناسب سازمان خود انتخاب کنید؟

در ادامه با بررسی چند شاخصِ کاربرپسندی، ماژولهای کاربردی، خدمات و پشتیبانی، سرعت و قیمت نرم افزار به شما کمک میکنیم بهترین نرم افزار اتوماسیون کسب و کار را جهت مدیریت بهتر دورکاری کارکنان سازمان خود انتخاب کنید. البته جهت بررسی جزییات هرکدام از شاخصهای ارائه شده میتوانید به صفحه معیارهای انتخاب اتوماسیون کسب و کار مراجعه کنید.

  • کاربرپسند بودن نرم افزار (UX/UI) عامل جذب کارکنان به همکاری تیمی است

یکی از مهمترین شاخصها پیش از خرید نرم افزار اتوماسیون کسب و کار ، کاربرپسندی آن است. زیرا استفاده از یک نرم‌افزار جدید و آموزش آن به کارکنان دورکار شاید کمی دشوار باشد. ولی با انتخاب نرم افزاری با رابط کاربری ساده نیاز به آموزش خاصی نداشته و کارکنان به آسانی با آن ارتباط برقرار میکنند.

  • ماژول های حیاتی ویژه مدیران و کارمندان سازمان تان را بشناسید

شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزارهای اتوماسیون کسب و کار، نسبت به نیاز کاربران، ماژول‌های متفاوتی را طراحی و توسعه داده‌اند. جهت خرید بهترین نرم افزار دورکاری و همکاری تیمی که تمامی نیازهای کسب و کار شما را پوشش دهد توجه کنید که حداقل داشتن ماژولهای زیر برای نرم افزار ضروری است:

  • ماژول فرم ساز و مدیریت فرایندها (BPMS) یکپارچه با نرم افزار

جهت طراحی فرمها و فرایندهای خاص سازمان خودتان با قابلیت اتصال به دیگر ابزارهای سازمان (مثلا طراحی فرم مرخصی، اضافه کاری، درخواست خرید و…)

  • ماژول اپلیکیشن موبایل و تبلت سازگار با انواع سیستم عاملهای اندروید، iOS و…
  • ماژول جستجوی هوشمند و معنایی (همانند گوگل) که بتواند در کوتاهترین زمان از میان حجم عظیم اطلاعات سازمان، نتایج مناسبی را به کاربران نمایش دهد
  • ماژول میز خدمت الکترونیکی جهت رعایت فواصل اجتماعی و کاهش مراجعات ارباب رجوعان در بحران کرونا برای سازمانهایی که مراجعه کننده حضوری دارند
  • ماژول گزارش ساز و داشبورد مدیریتی ویژه مدیران
  • ماژول مکاتبات محرمانه با قابلیت تعیین سطح دسترسی
  • ماژول چند امضایی با امکان تایید و امضای الکترونیکی اسناد دارای بیش از 2 امضا
  • از ابتدا سرعت نرم افزار را درنظر بگیرید تا بعدا بلای جانتان نشود

بدلیل افزایش دورکاری در کرونا ممکن است شاهد کار کردن همزمان تعداد بالای کارکنان با نرم افزار باشید. پس بهتر است نرم افزاری انتخاب کنید که سرعت بالایی داشته و حتی با اینترنت های کم سرعت خانگی نیز به آسانی قابل استفاده باشد. یک اتوماسیون کسب و کار خوب باید بتواند در زمان مناسب، پاسخی مناسب به درخواست کاربر داده و خود دلیلی برای اتلاف وقت و هزینه کاربران و سازمان نباشد.

  • پشتیبانی خوب برای نرم افزار مانند خانواده خوب برای نوزاد است

در واقع خرید نقطه پایان نیست، بلکه آغاز ارتباط شما با شرکت فروشنده نرم‌افزار خواهد بود و بسیاری از مواردی که تا قبل از آن شاید حتی به ذهنتان خطور نکرده باشد؛ بعد از خرید نرم‌افزار پدیدار شده و اهمیت کیفیت خدمات پس از فروش را برای شما روشن خواهد کرد.

بدلیل بحران کرونا بهتر است به این نکته توجه بیشتری کرده و شرکتی را انتخاب کنید که علاوه بر خدمات حضوری، بتواند بصورت آنلاین و با پوشش دهی و نظارت کامل، خدمات پشتیبانی و آموزش نرم افزار را غیرحضوری در اختیارتان قرار دهد.

  • قیمت نرم افزار اتوماسیون کسب و کار را برحسب نیاز سازمانتان بسنجید

خوب است بدانید قیمت یک نرم‌افزار اتوماسیون کسب و کار ممکن است عددی بین چند میلیون تا چند صد میلیون تومان باشد و این قیمت کاملا به نیاز سازمان شما بستگی دارد. تعداد کاربران نرم افزار، ماژولهای موردنیازتان و نوع پشتیبانی و خدمات درخواستی شما تعیین کننده قیمت خواهد بود.

رایگان در بستر ابر با نرم افزار کار کنید و این شاخصها را خودتان ارزیابی کنید.

در فراگستر این امکان برای شما فراهم شده است که بتوانید در بستر ابر و بصورت رایگان تمامی شاخص‌های فوق اعم از کاربرپسندی و سرعت نرم افزار، ماژولهای پرکاربرد و ضروری در دوران کرونا و …. را در یک محیط واقعی نرم افزار اتوماسیون کسب و کار مورد سنجش و ارزیابی قرار دهید و در صورت نیاز با تنظیم یک جلسه دموی رایگان و استفاده از تخفیف‌های ویژه‌ و کاملا محدود این نرم افزار، از مشاوره‌های متخصصین این زمینه بهره‌مند شوید.

برای اطلاعات بیشتر از طریق شماره 02142623 داخلی 1 هم پاسخگوی سوالات شما هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.