شرکت تسلا سیاست باز پس‌گیری خودرو طی هفت روز اول فروش را لغو کرد

رسانه کلیک – بر اساس گزارشات رسیده از منابع مختلف، شرکت تسلا دیگر سیاست معروف باز پس‌گیری محصول فروخته شده ظرف مدت زمان ۷ روز بدون هیچ گونه سوال و دلیل را لغو کرده است. بر اساس این قانون، شرکت تسلا به مشتریان و خریداران اجازه می‌داد اتومبیل جدید خود را بدون هیچگونه سوال از سوی فروشنده، به طور کامل به شرکت تسلا بازگردانده و مبلغ پرداخت شده بابت خرید این محصول را به طور تام باز پس بگیرند.
 
این تغییر در سیاست فروش شرکت تسلا به صورت اصطلاحا شبانه و در سکوت کامل خبری رخ داده است و به نظر می‌رسد که شامل تمامی محصولات تسلا در سراسر جهان باشد. اما سوال اینجاست که چرا؟ آیا هزینه اجرای این سیاست برای شرکت بسیار بالا بوده است؟ ایلان ماسک قبلا مغرورانه اعلام کرده بود که مردد نباشید، به سرعت یک خودرو سفارش داده و اگر آن را دوست ندارید باز پس دهید:
می توانید طی دو دقیقه یک خودرو به صورت آنلاین جهت تحویل درب منزل سفارش داده و آن را طی ۷ روز بازپس دهید و پول خود را به طور کامل دریافت کنید.
بر اساس ضوابط و آیین‌نامه‌های شرکت تسلا مشتریان می‌توانستند خودروی خود را در صورت عدم رضایت طی هفت روز به شرکت بازگردانند اگر:
میزان پیمایش آن کمتر از ۱۶۰۰ کیلومتر باشد، وارانتی محصول باطل نشده باشد، شرایط ظاهری خودرو بدون ایراد و همچون خودروی نو باشد، مالکیت خودرو به شخص دیگری اعطا نشده باشد.
 
سیاست باز پس‌گیری هفت روزه به ویژه در فرایند خرید آنلاین بسیار سودمند و مفید بود؛ همچنین به دلیل وجود برخی مشکلات احتمالی در خودرو، می‌توانست خیال مشتریان را از این بابت بسیار راحت کند. در حال حاضر اگر مشتریان با خودروی جدید خود به مشکل بخورند لازم است جهت رفع عیب به نمایندگی تسلا مراجعه کنند.
منبع motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.